diumenge, 27 de desembre de 2009

El pes del passat

M.V. — Llavors, si té cognoms estonians, el grup sanguini 0 i l'Rh negatiu, guanya quatre punts positius.
Josep — Exacte.
M.V.— I si els seus pares són catòlics i murcians, en perd tres?
Josep — Correcte.

M.V. — Ets tan rar que superes qualsevol llei antidiscrimació.



Què pot espatllar l'encís d'una dona maca?

Que siga curteta i diga ximpleries? No pas, per a fer callar educadament una dona tenim les besades a la boca i el sexe oral. I normalment funciona.

Que no sigui elegant? Gens ni mica, la manca d'elegància es pot resoldre amb la nuesa. Despullar-la ràpidament i així perdre de vista eixe modelet espantós.

Que siga pobre? Això rai! Per algun motiu les religions majoritàries contemplen la poligàmia: una muller et treu de la pobresa i l'altra de la fam.

La mala olor corporal? He de confessar que el nas és una de les poques coses sensibles que tinc, però per alguna raó s'inventaren els jacuzzis i els perfums. La banyem, la perfumem i ens la beneficiem. Per aquest ordre, sobretot.



En el meu cas, allò que més espatlla l'encant d'una noia maca és que haja estat amb un home lleig. No puc, em destrempa moltíssim estar amb una dona que anteriorment ha barrejat els seus fluids corporals amb els d'un adefesi.

Mire els seus cabells i hi veig la calba del seu ex. Li vull xiuxiuejar coses boniques, però el pèl a les orelles del seu anterior xicot m'ho impedeix. La voldria abraçar, però els mitxelins del seu anterior manso no em deixen.

Serà que he format part de molts col·lectius indecorosos, i no em ve de gust compartir llista amb segons qui.

I serà per això que (gairebé) mai demane de vore les fotos dels seus anteriors xicots. De vegades és millor viure en la feliç ignorància.



Post dedicat a M. C. i a les coses inexplicables que tinguèrem en comú.

30 comentaris:

Remitjó ha dit...

El cas més sagnant dels què il·lustren el teu escrit és sens dubte el de Salman Rushdie. Ara comprenc que li perdonaren la pena de mort...supose que van pensar que ella mereixia morir més que ell...

Vironer ha dit...

M'està dient que no es traginaria la dona del Briatore?

Noa Literal ha dit...

Les dones guapes només van amb tius lletjos sí aquests estan forrats. Cap bellesa de les que exposes aniria amb tius així si fòssin manobres. Això sí que fa que perdin l'encant...no estimen a la persona sinó als EURUUUS...quin fàstig!

Neandertal Total ha dit...

¿No creus que normalment són les dones les qui surten corrent gràcies als nostres "encants"?.
És clar que els nostres acudits no els fan massa gràcia.

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Sr. Josep, hauria de definir exactament que és lleig, que hi ha homes "lletjos" però atractius.
Estic d'acord amb la Sra. Noa, hi ha tio que suca perque te pasta.

Xusep ha dit...

L'eixida de l'armari queda una mica borrosa.

La RaTeta Miquey ha dit...

Jo es que en aquest tema ni hi entro ni hi surto... mentre uns es traginin als altres, tot va bé.

MARTELL DE REUS ha dit...

Abans de beneficiar-te una minyona consultes el seu àlbum de fotos?

Albert B. i R. ha dit...

No pot ser! Rebutjaria a les de la foto per les seves antigues relacions? Si se les trobés al davant, potser canviaria d'opinió.

esmegmatitzat ha dit...

sincerament no entenc com les dones poden sortir amb tios lletjos i vells simplement pel fet de que posseeixen diners. Crec que els homes som més sincers en aquest sentit, si són lletjes no els hi creem falses esperances i punt.

aquí es veu la veritable condició humana:
els homes uns supercials i les dones unes p...

Pere Llufa ha dit...

Jo, sempre que surto de nit, em penjo un bitllet de 500 euros de la bragueta.

Les dones diuen que això em fa ser més atractiu.

Molon labe ha dit...

Carai no sap que és de mala educació el preguntar per les parelles anteriors?, a més, sempre en pot sortir beneficiat de la comparació.... amb tot, i com deia aquell, no importa ser-ne un de la llista, l'importat és ser el de la llista

Pili Gimenez ha dit...

Crec que algú necessita aportar una rafegada de realitat als comentaris.

*Homes que es tiren maduritas per la pasta:
·Dinio y Sara Montiel
·Alfonso Díez y la Duquesa de Alba
·Francesca Annis y Ralph Fiennes
·Diane Keaton y keanu reeves
(vale que la tia s'aguanta bé, però li cauran 65)

Un regal per als follamadures:

http://2009.miabuelaesunaputa.com/movies/jouissances_de_mamies/2/?ctr=0&account=lobo79&d=1&rev=no

I un llistat de lletjos estèticament, però que en canvi son molt follables, siguin paletes o no:

· Javier Bardem
· Benicio del toro
· John Malkovich

A ha dit...

No serà que s'estima més carregar-se de prejudicis per destrempar-se de segons quines noies per no haver de pagar tan cara la seva companyía, com ho fan molts dels lletjos de qui parla?

Dr. Muerte ha dit...

Jo ho resumiria amb una idea que el Sr. Esmegmetitzat ha començat, i que és un pilar fonamental de la Odisfera:

- Totes putes!

Poden seure.

Sergi ha dit...

La dona del Rushdie només li falta ser blava per semblar un Avatar, però la del briatore si que li faria un traje-saliva.

B ha dit...

Millor provi una com aquesta:

http://www.supertangas.com/fotos/girls/tangas/st-2009-000400-eva-austria.jpg

Aixo si, mes val no fer-li preguntes indecents.

C ha dit...

I si tanqués fort els ulls?

iaiapunkarra ha dit...

Llavors, hem de pensar que M.C. és la teva sogra?

holler3 ha dit...

Pili Giménez, estic totalment d'acord amb tu! el llistat d'homes lletjos, però absolutament follables és gairebé immillorable!

Què t'anava a dir ha dit...

A mi em passa igual que tu. Kundera diu que, a la vista de les dones, els homes cotitzen a l'alça segons les ties bones amb les que hagin estat.

Pel que fa al teu cas (tu ets un home), jo em pensava que no us plantejaveu tantes coses. De veritat em faràs creure que no li fotries un tiento a l'elisabetta gregoraci?

Helena Arumi ha dit...

Sr. Josep, i si han estat amb homes molt guapos, no li afecta l'intercanvi de fluids? per què?, li sembla que és com més net? o què?

:-)

Anònim ha dit...

aquesta mania pot ser indicativa de certa tendència sexual oculta

Josep ha dit...

Benvolguts lectors, benvolgudes lectores:

per alguna raó, un servidor no fa massa preguntes, no fos que no m'agradessen les respostes.

En tot cas, la qüestió és, això funciona a l'inversa? Si una tia lletja s'ha embolicat amb homes molt guapos, esdevé maca als meus ulls?

La resposta és que no ho sé pas, no m'hi he trobat mai.

Josep ha dit...

Benvolgut Remitjó:
sí senyor! Hi ha una Justícia Divina més poderosa i encertada que la humana.

Benvolgut Vironer:
la noia és molt maca, però... i si llepant-li el parrús em trobe un pèl púbic canós?? Si us plau, que això és perillós!

Benvolguda Noa:
tanta sinceritat és colpidora. Per cert, jo sóc pobre, molt pobre, pobríssssssim.

Benvolgut Neandertal:
per això m'agraden les dones sord-mudes.

Benvolguda Tiquismiquis:
sí, és cert, n'hi ha. Però són pocs, ho hem d'admetre.

Benvolgut Xusep:
vol vostè un dibuix? O millor un llistat amb noms?

Benvolguda RaTeta:
pragmatisme en estat pur!

Benvolgut Martell:
i si cal, el seu grup sanguini i Rh.

Benvolgut Albert BiR:
mmm.... podria ser... en tot cas, quan veig una noia guapa, no li pregunte segons quines coses.

Benvolgut Esmegmatitzat:
té collons vostè d'anar pels blogs feminazis i deixar el mateix comentari?

Benvolgut Pere:
vostè sí que en sap!

Benvolgut Molon:
no aspire a ser el primer, tampoc l'últim. Em conforme amb ser el millor.

Benvolguda Pili:
és vostè un pou de sabiduria! Moltes gràcies per l'enllaç.

Benvolgut A:
diners? I això què és??

Benvolgut Dr Muerte:
a vostè li dic el mateix que al senyor Esmegmatitzat. I sort!!

Benvolgut SERGI:
mmm... pintada de blau...

Benvolgut B:
mmm... quin enllaç!

Benvolgut C:
açò ho he fet en moments molt crítics, i cítrics.

Benvolguda Iaia:
Doncs no. L' M.C. és un paio molt kombatiu i alternatiu de Barcelona.

Benvolguda QTAAD:
serà que sóc raret... o un punt femení... no sé....

Benvolguda Helena:
molt bona la pregunta! Malauradament no en tinc la resposta.

Benvolgut Anònim:
encara més?? Collons, quina psique!

Dr. Muerte ha dit...

Passi'm una llista i començo el circ.

Josep ha dit...

Admirat Dr Muerte:
- Clídice
- GAIA
- Gemma Lienas

Aquestes tres estan bé per començar.

Dr. Muerte ha dit...

Sr Josep, conec el bloc de na Gaia, els altres dos els desconec.
Procuraré passar-m'hi i deixar-hi algun comentari que englobi el concepte "totes putes" a veure què tal.

Josep ha dit...

Estimat Dr Muerte:

en vostè confiem!

- Clídice http://untelalsulls.blogspot.com/

- Gemma Lienas http://gemmalienasmassot.blogspot.com/

Dr. Muerte ha dit...

Sr. Josep, tinc a la clídice al punt de mira. A la lienas aquesta no li comenta ni cristo, senyal que escriu merda de la bona. Tot i així hi aniré treient el cap a veure si em posa un post recent que motivi el "totes putes".
Seguirem informant.