dimarts, 8 de desembre de 2009

M'agrada que em facis aquesta pregunta

A la meua vida he tingut conversa amb tota mena de dones. Companyes de classe, companyes de feina, amigues, amants o xicotes formals, totes tenien una cosa en comú: les preguntes que em feien quan hi havia una mica de confiança.





Ací teniu les 5 preguntes més recurrents que m'han fet les dones que n'han tingut ocasió. De menys a més habitual:


5) Ets psicòleg? Variants com "Estàs estudiant psicologia?" o "Estàs estudiant sociologia?". Ignore quin és l'origen d'aquesta pregunta. El meu desconeixement de la condició humana es basa en la feliç ignorància i no en una traumàtica carrera universitària. Respostes habituals: "No", "És clar que no" i "Tot el que sé de psiquiatria, neurofarmacologia i lobotomies d'urgència ho he après al Centre Penitenciari de Fontcalent".


4) Ets mig alemany? Variants com "Ets d'origen escandinau?" o "Els teus avis eren del nord d'Europa?". Ja sabem que l'Europa central i nòrdica té cada dia més immigrants del nord d'Àfrica, però fins ara els manuals d'antropologia no descriuen els pobles germànics amb trets com "cabells negres arrinxolats, llavis molsuts i pell bruna". Respostes habituals: "No", "Sí, el meu avi era un oficial de les SS refugiat a l'Espanya franquista. Saps que tinc un uniforme de la secció femenina de les SS que t'afavoriria molt? " o "Doncs sí, mig alemany. Per a ser més exactes sóc alemany de cintura cap a dalt i mandinga de cintura cap a baix".


3) Ets jueu? Segons les font solvents en el tema, als Països Catalans hi ha uns 25.000 jueus, així que la probabilitat de trobar-se'n un és del 0.2% Ignore per què m'ho pregunten, igual és per a no convidar-me a marisc, o qualsevol altre luxe no kaixer. Respostes habituals: "No, treu-te les calces i posa't mirant cap a La Meca", "Sí, treu-te les calces i posa't mirant cap a Jerusalem" i "Vols que t'ensenyi la diferència entre descapotable i descapotat?".


2) Has mantingut relacions sexuals amb una noia trans. Variants com "T'has follat un travesti?". Supose que m'ho pregunten perquè sóc un ferm defensor dels seus drets. I perquè que quan les veig dretes s'em posa ferma. Respostes habituals: "Les noies que no es depilen també compten? " o "M'estàs dient que aquella noia alta, sense cel·lulitis, sense alteracions menstruals i amb un clítoris de 30 centímetres, m'està amagant alguna cosa del seu passat? "


1) Has anat mai de putes? Variants com "Alguna vegada has pagat per mantindre relacions sexuals? ". Aquesta me l'han fet el 100% de les dones que han tingut una miqueta de confiança amb mi. Ignore l'origen. No sé si és que em veuen cara de viciós, o de macarra, o de molt ben servit o de desesperat. Qui me la ha fet demostra que no em coneix gaire, ja que sóc un home garrepa i desconfiat. Com que sóc garrepa, no pagaré per allò que puc obtindre de franc. I com que també sóc un desconfiat, si contractés un servei de dues hores, m'hi passaria una hora i 53 minuts buscant càmeres ocultes, i dedicaria només 7 a l'enclotamenta. Ni moralista ni feminazi, sinó desconfiat i garrepa. Respostes habituals "No", "És clar que no", "De moment no" i "De moment no, però si em dones 150 euros ho puc resoldre".


Aquesta foto meua a La Défense de París tampoc respon cap dubte, ni hi pinta res ací.

28 comentaris:

Molon labe ha dit...

El problema de les amigals i sense segones preguntes de les noies (interrogatori de tercer grau per a molts), és que cada pregunta només té una resposta que satisfaci a la mateixa i allí hi ha el problema...

Anònim ha dit...

ostia josep ! quin don joan , quin seductor !

quantes dones a la teva vida !!


quina enveja....ains ains


salut !


gat telepata

Jo sí, tu no ha dit...

Com a valencià que sóc (i, per tant, exòtic), de cabell ros i d'aparença guiri, he de dir que m'ha dolgut que et pregunten si eres mig alemany.

De tota manera, coincidisc amb tu en què és molt avorrit contestar les preguntes indiscretes i auto-compassives de les xicones després de fer l'amor.

Josep ha dit...

Estimats lectos, estimades lectores

un petit aclariment, aquestes preguntes me les ha fet dones, amb la majoria de les quals MAI HE TINGUT CAP MENA DE CONTACTE SEXUAL.

Hi ha persones que et fan preguntes íntimes sense tindre cap mena de contacte íntim.

Josep ha dit...

Benvolgut Molon:
sí senyor! Haurien de donar opcions com el comodí de la trucada o el del 50%.

Benvolgut GAT:
el pitjor és que amb la majoria res de res.

Benvolgut Valencià Josítuno:
aprofitaré per a fer una petita confessió. Tu que has passat molts anys de la teua vida a Mallorca has de saber que, en determinats ambients de Gràcia, l'accent mallorquí té molt d'èxit. Si el teu accent insular està valencianitzat, sempre pots dir que ets de Menorca o Eivissa.
Ah, i si véns d'un poble de mala mort, encara tens més punts.

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Potser li preguntes si és piscoleg perque deu dir vosté la paraula justa en el moment adequat, en quant als seus origens no se m'acud cap idea, i quant a les questions sexuals, potser és simple curiositat... Les dones som més sencilles del que vostés srs. es pensen.

MARTELL DE REUS ha dit...

Vaig trobar molt car el preu de l'ascensor per pujar a dalt de la Defense i me la vaig mirar des de sota.

Ararat ha dit...

Dono fe que la pregunta relacionada amb l'afició envers activitats protitutives i prostíbules és relativment habitual.

Txisky ha dit...

S'ha oblidat la gran pregunta, quan la dona en qüestió és la teva parella:

"M'estimes?"

Canviï de companyies femenines!.

Anònim ha dit...

Ets solter?
aquesta es una pregunta que té múltiples respostes com ara....

Neandertal Total ha dit...

¿I no t'han dit mai que et senta bé la cinta roja als ulls?. Ja seria l'òstia la cosa.

Anònim ha dit...

Ho corroboro: "has anat mai de putes?" és pregunta de manual.

la niña del pozo ha dit...

Jo no he preguntat mai cap d'aquestes coses a cap dels meus amics, i en tinc uns quants... Me la sua si han anat de putes, és una cosa que no em plantejo - igual que me la sua si han follat amb trans, homes, bèsties o el que sigui. Tampoc em plantejo els seus orígens ètnics ni la seva religió. Ni d'amics ni d'amigues. I perquè et preguntin si ets psicòleg és perquè es deuen sentir psicoanalitzades per tu o quelcom similar.
Potser soc un home i no ho sé... tot és possible. Ja veurem quan t'agafi confiança què et pregunto. Probablement res, perquè sabent que qualsevol cosa que t'expliquin acaba en aquest bloc...

Albert B. i R. ha dit...

A mi mai m'han fet cap d'aquestes preguntes. Serà que no sóc tan interessant com vostè.

Dr. Muerte ha dit...

Colló quines preguntes més rares... les meves 5 preguntes més freqüents fetes per dones són:

5- Així que creus que em m'hauria de retocar els pits?

4- Dius que tu m'ho faries de franc?

3- Ets cirurgià plàstic?

2- Segur que aquest quiròfan és prou net?

1- Vols dir que aquesta dosi d'anestèssic no és mass.....

I aquí totes TOTES deixen de parlar per sempre.

SergiBR ha dit...

I no t'han preguntat mai, si mai t'has follat a cap elefanta italiana al bell mig del carrer?

iaiapunkarra ha dit...

.Segur que el teu sogre no ens estarà espiant?

.Segur que el teu sogre es va vendre l'escopeta de caça?

Què t'anava a dir ha dit...

Quan els respons que no has nat mai de putes no et creuen. CREU-ME.

GAIA ha dit...

Amb quines ties més rares surts, no?
I tu que els hi preguntes?

Pere Llufa ha dit...

Encara com no us han preguntat mai: "Has pensat mai a treure't la ratlla vermella dels ulls?".

El senyor gerent ha dit...

Al senyor gerent les dones no li pregunten res.... li RECLAMEN .... és clar, com que la té tant petita...

zel ha dit...

Però estàs "monu", o "guapu"...

#M# ha dit...

Hauries de fer la versió contraria: preguntes insistents que repetim els homes, tipus: Me la mames ja o encara t'he de donar conversa molta estona més.

C.E.T.I.N.A. ha dit...

Aquestes preguntes només es fan a las 5 de la matinada i amb seriosos problemas d'equilibri

holler3 ha dit...

personatge tu i personatges elles!

Josep ha dit...

Benvolguda Tiquismiquis:
en tot cas, SEMBLA que jo tingui la paraula justa en el moment escaient, però això no voldir que la tingui.

Benvolgut MARTELL:
jo hi vaig pujar de franc!

Benvolgut Ararat:
a vostè també? Benvingut al club!

Benvolgut Txisky:
doncs no! Ja he dit adés que són dones en general, no pas nòvies ni amants.

Benvolgut Anònim:
doncs sí. "Poligàmia a terminis", "Solteria intermitent", "Cercant una bona dona de la qual poder divorciar-me"... moltes opcions, sí.

Benvolgut Neandertal:
gràcies mestre!

Benvolgut Anònim:
i d'on prové aquesta curiositat??

Benvolguda Niña:
gràcies per la discreta elegància! Ah, i en aquest blog només comente cosetes sense importància, els grans secrets només els sap el meu advocat.

Benvolgut Albert BiR:
ans al contrari! Serà que vostè SÍ que té coses interessants a dir.

Benvolgut Dr Muerte:
li tinc enveja. Molta enveja. De moment, enveja sana.

Estimat Sergi BR:
ja ho saps que t'estim amb passió i bogeria??

Benvolguda Iaia:
collons, aquestes dues són noves. Noves i perilloses.

Benvolguda Q T A A D:
és molt trist quan dius la veritat i ningú et creu!

Benvolguda GAIA:
les meues preguntes no responen cap dubte, només segueixen el guió d'una entrevista.

Benvolgut Pere:
no, de moment això m'ho respecten.

Benvolgut Gerent:
jo també la tinc petita.

Estimada ZEL:
moltes gràcies! París em senta bé, em pose molt ximpanzé.

Benvolgut #M#:
si ho faig, la meua integritat física perilla.

Benvolgut CETINA:
QUE VA!! N'hi ha que ho fan davant de tothom durant la pausa del cafè. I després parlen de roba i complements.

Benvolgut holler3:
gràcies! M'ho prendré com una lloança.

la niña del pozo ha dit...

Si d'aquest pseudònim n'esperaves poesia...

Josep ha dit...

Benvolguda Niña:
sempre hi ha temps i espai per a la poesia.