dijous, 31 de desembre de 2009

Propòsits per aquest nou any

Estimats lectors, estimades lectores:

ja sé que és una cosa vella, sabuda i suada, però crec que cal fer-la. L'any té dotze mesos i cal fer una llista de dotze bons propòsits pel nou any que comença.
Però no vull abusar, així que en faré només sis, a veure com va enguany:

1) Deixar de fumar. D'acord, jo no fumo i és fàcil pensar que estic fent trampa. Però és important començar la llista amb alguna fita fàcil d'assolir. Per pujar l'autoestima, més que res.

2) Treure'm els carnets professionals. DDD qualificat, IBT bàsic, IMCA/IMCL i Llicència d'Armes de Primera i Segona Categoria. La crisi està resultant més llarga i més dura del que en Nacho Vidal podria emular.

3) Aprendre idiomes de manera autodidacta. Com el francès, que diuen que torna a estar de moda.





4) Escriure un assaig de Teoria Política que demostri que l' Steven Seagal és socialdemòcrata.




5) Visualitzar la filmografia complerta d'Isabel Coixet en 3D. Diuen que les ulleres blau-i-vermelles de visualització tridimensional es fan amb montura de pasta, i que a La vida secreta de les paraules 3D l'imatge del Tim Robbins és tan real que surt de la pantalla i li pega dues bufetades als espectadors que s'adormen.

6) Practicar la monogàmia. Hi ha gent que ho fa. Si els altres poden, jo també puc.



14 comentaris:

Remitjó ha dit...

Encara que ara em trobe molt, molt malament, em veig en l'obligació de mostrar-li el meu suport perquè puga aconseguir els seus propòsits (almenys el del francès, i ja em contarà)

zel ha dit...

Jejejeje, només podria assolir un dels teus propòsits, però hi ha una cosa que tu tens i jo no,i tot i que sóc flexible, a tant no arribo...però si la tingués, etjuro que podria fer-ho...

Aix, és que per començar l'any, m'he posat les calces del revés...

Neandertal Total ha dit...

Una curiositat ¿per a què vols les llicències d'armes?. Si són per a carregar-se algú jo trobe que sense llicència també la cosa pot marxar.

iaiapunkarra ha dit...

I els altres 6??

Sergi ha dit...

L'últim punt vol dir que aquest any tindrem un casament odisfèric?

GAIA ha dit...

el propòsit nº6 li desaconsello totalment, tot i que la poligínia no se si del tot recomanar-li (pel tema del descans simplement).
Practiqui l'autoestimulació i tindrà temps de descansar i complir el propòsit nº6
Salut

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Vol dir que cal lo de la Coixet?

Helena Arumi ha dit...

Bon 2010 Sr. Josep i que continuï amb la inspiració que fa d'aquest blog una referència en molts sentits, jo el definiria com un blog lúcid - humorístic. Que realment enganxa!!!

Petonets!!!

Jordi ha dit...

La monogàmia és ciència ficció.

Helena Arumi ha dit...

El contorsionista de la foto és vostè?

jajaja :)

La RaTeta Miquey ha dit...

Els que fan la llista de la compra del que faran el proper any mai la duran a terme. De totes maneres quan faci un Completo de la Coixet avisi'm que em posaré les gafapastes roses i vinc (si m'hi vol, clar)

Josep ha dit...

Estimats lectors, estimades lectores:

si ja és difícil complir sis propòsits en dotze mesos, imagineu-vos dotze en dotze mesos. O dotze en sis mesos! O vint-i-quatre en tres!!!

Josep ha dit...

Benvolgut Remitjó:
he parlat amb un prestigiós cirurgià de la columna vertebral, i m'ha dit que té moltes ganes d'operar-me.

Benvolguda ZEL:
ei, vull la foto! Úna voto on s'et vegi exhibint elasticitat!!

Benvolgut Neandertal:
un altre cop la falta de professionalitat! Per a fer bé una faena cal estar preparat, format i motivat. Si he de matar algú, vull tindre llicència d'armes i una bona puntuació en les proves de punteria.
la feina ben feta no té fronteres, la faena mal feta no té futur!

Benvolguda Iaia:
en breu, i amb calma. Dotze són moltes.

Benvolgut Sergi:
mmm.... quina por!!

Benvolguda GAIA:
diuen que hi ha una illa a la Polinèsia on hi viu una tribu que practica la monogàmia, i diuen que els hi va bé.
Igual és només una llegenda.

Benvolguda Tiquismiquis:
sí, cal. Com es pensa vostè que serà l'apocalipsi maia del 2012?

Benvolguda Helena:
moltes gràcies!!!
M'agrada que em diguin "lúcid". És una paraula tan bonica que no m'atreveixo a buscar-ne el significat al diccionari.

Benvolgut Jordi:
vol dir vostè que al Centre Europeu de Recerca Nuclear no estan experimentant amb el tema.

Benvolguda RaTeta:
doncs hi anirem plegats. COIXET en 3D és més divertida en grup.

Anònim ha dit...

Buen comienzo