dimecres, 30 de desembre de 2009

Rei i cagadetes del tió

— Li has de regalar una cosa útil. Útil, personal i intransferible.
— Un perruquí?
— No! Mon pare no és calb.
— Ah, no?
— No. Té una deslocalització capil·lar.
— El què?
— Deslocalització capil·lar. Els cabells del cap es deslocalitzen, marxen a llocs més òptims com les orelles i l'esquena. És el que els experts anomenen dúmping dermatològic.
— Ah... Algun suggeriment?
— Doncs ja ho saps, alguna cosa que li sigui d'utilitat.
— Entesos...
— I res de coses hermenèutiques de les teves, que porta un any estudiant i examinant el darrer regal que li vas fer.
— Et refereixes a la meua col·lecció de Llibres Imprescindibles per a Entendre el Nou Mil·leni?

— Si a tu et semblen imprescindibles el Manual del Sexador de Pollastres de la Universitat Politècnica del Waziristan, la Guia Telefònica d'Albacete i la tesi doctoral El pensament de Friedrich Nietzsche a la filmografia de Pajares i Esteso...
— Sóc un incomprès.





I vet ací que el Tió ha obsequiat aquest home amb un val de vint sessions de solàrium i un jess-extender.

Si és que on fico l'ull, fico la pota.

12 comentaris:

Neandertal Total ha dit...

En una cosa no ets únic. Jo també crec que per a entendre el nou mil·leni la guia telefònica d'Albacete és imprescindible.
Imprescindible per a fer una falla volia dir.

L'illa dels monstres ha dit...

collons, amb lo de deslocalització capilar ha trobat un eufemisme que ni el més sociata dels sociates s'hagués mai atrevit a imaginar! i això és dir molt!

Remitjó ha dit...

Josep, com vosté sap comprenc el problema del seu sogre i supose que jo també he de provar el Jess Stender. Casun Darwin!

Sergi ha dit...

El negre de la foto és el de la inoblidable sèrie Stargate. Es tracta d'un homenatge o el primer que li ha surtit cercant "negrata" a google imatges?

sr. manel ha dit...

El Jess Extender és una enganyifa. No serveix per a res. Això diu un amic meu que no soc jo, clar. Igual que els xampús anti-caiguda.

Pere Llufa ha dit...

Jo vaig equivocar-me i li vaig regalar al meu sogre un Jessi-Extender... i és clar, ara l'home té la casa plena de xonis.

GAIA ha dit...

Benvolgut senyor Josep:
Que tingui una bona entrada d'any
i que aquest li segueixi fornint amb molt descans
Salut

Xavi Ochando ha dit...

Efectivitat màxima, senyor Josep!

Per cert, és també vosté el que li fa els regals de Nadal a Zaplana. Ho dic pel "moreno solarium" perquè per donar-li pel sac als valencians no li ha fet mai falta jess-extender! Prove enguany amb Camps que està un poc desmillorat...

Xavi Ochando ha dit...

Per cert, Bones festes i bon any a tothom!

EL.GAT.TELEPATA ha dit...

bon any desitjarvos onl li !

Dr. Muerte ha dit...

Si realment el de la foto és el d'Star Gate el millor regal seria un litre de llet fresca per sucar-hi la galeta que li enganxen al cap. Quan acabés les gravacions podria berenar tan a gust...

Josep ha dit...

Benvolgut Neandertal:
per fi un ésser humà que m'enten. Homo neandertalensis, però humà tanmateix.

Benvolgut Illa:
li enviaré un burrículum al José Zaragoza.

Benvolgut Remitjó:
i si fan una associació d'homes amb aquesta característica?

Benvolgut Sergi:
les dues coses. Al GOOGLE IMATGES vaig posar "sogre calb star gay" m'isqué açò.

Benvolgut Sr Manel:
és clar, és clar.

Benvolgut Pere:
aaah! Pitjor seria el Jetset-extender.

Benvolguda GAIA:
moltes gràcies, i igualment.
Això sí, la setmana que ve, que a mi no m'acaba de convèncer el calendari gregorià.

Benvolgut Xavi:
noooo!! Que no se li pot regalar res a un polític del PP...

Benvolgut GAT:
moltes gràcies!

Benvolgut Dr Muerte:
de quina mena de llet fresca estem parlant? Ai, els bukkakkes!!