dissabte, 2 de gener de 2010

Manresa


Manresa, tan riallera,
jo m'omplo de xerinola quan xerro amb la seva gent,
Manresa enamora el cel, per a vestir-lo de blau,
el cabàs dorm a Cal Jorba, i la Lluna al barri del Xup.

Manresa té un color especial, Manresa segueix tenint el seu follet.
En segueixo ensumant-hi la tarongina, m'agrada anar amb la seva colla.
Manresa té un color especial, Manresa segueix tenint el seu barrufet.
En segueixo ensumant-hi la tarongina, m'agrada anar amb la seva colla.

Manresa, tan tendre,
tan castellera i tan gitana, tan bruna i tan formosa,
Manresa embruta el riu, i fins les rates se'n van,
i a la muller del Montilla li agrada veure-les passar.

Manresa té un color especial, Manresa segueix tenint el seu follet.
En segueixo ensumant-hi la tarongina, m'agrada anar amb la seva colla.
Manresa té un color especial, Manresa segueix tenint el seu follet.
En segueixo ensumant-hi la tarongina, m'agrada anar amb la seva colla.

Manresa, tu ets la meva druda,
misteriosa reina sarraïna, tan xarona i elegant,
Manresa enamora el Món per la seva manera de fer,
per la calor i per les mosques, i el que sura pel Cardener.

Manresa té un color especial, Manresa segueix tenint el seu follet.
En segueixo ensumant-hi la tarongina, m'agrada anar amb la seva gent.
Manresa té un color especial, Manresa segueix tenint el seu barrufet.
En segueixo ensumant-hi la tarongina, m'agrada anar amb la seva gent.



8 comentaris:

Remitjó ha dit...

És vosté un Del Riu de primera. Ara toca "Dale a tu cuerpo alegría Moreneta!"

La RaTeta Miquey ha dit...

m'agenollo i beso el terra que trepitja cada cop que expressa la seva vessant rapsoda, Sr. Josep. Dalea tu cuerto alegría Moreneta promet ser tot un hit.

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Si que estaria be lo de la Moreneta si

albert ha dit...

No m'agrada Manresa.

Senyor Merdevalista ha dit...

No es quedi en lletrista, si us plau. Per què no passa a la següent fase i graba? Tindria uns quants compradors segur.

sr. manel ha dit...

Sr. Josep, la odisfera té material suficient com per editar ja un CD: Tant vostè, com jo, com en Valero (que va fer un cover excel·lent del Cant dels segadors) podem emular a Camela i ser el nou èxit de benzineres i àrees de servei. És el següent pas per dominar el món. O no.

atzucac ha dit...

És un follet no és pas un home... però mai ningú ho sabrà!

Sí, m'agrada gossos, què passa?

Josep ha dit...

Estimats lectors, estimades lectores:

si algun dia faig el pas i agafe un micròfon, em compromet a tractar-lo com si fos un vibrat·ta anal intruder.

Benvolgut Remitjó:
ho intentaré.

Benvolguda RaTeta:
moltes gràcies, vostè m'afalaga!

Benvolguda Tiquismiquis:
s'anima vostè a cantar amb mi??

Benvolgut Albert:
enveja igualadina??

Benvolgut Merdevalista:
mmm... ho reflexionaré...

Benvolgut Sr Manel:
grans èxits odisfèrics... sona bé!

Benvolgut Atzucac:
GOSSOS eixe grup lànguid de rock antihigiènic... no són del meu gust!