diumenge, 17 de gener de 2010

Marc Vidal a Granollers

M'informen que el proper divendres 29 de gener, a la ciutat de Granollers, s'hi farà un gran encontre blogaire i catosfèric liderat pel nostre estimat Marc Vidal.

I tot i que un servidor té una agenda d'allò més atapeïda, he decidit ajuntar-me amb uns companys de la trena amics del club de golf, i deixar-me caure per la capital del Vallès Oriental per a donar-li al senyor Marc Vidal el tracte que es mereix.

Primer de tot el durem a un hotel. Òbviament, tractant-se de Marc Vidal, no serà un hotel qualsevol, serà un Hotel 2.0



Un cop allotjat, el saludarem cordialment. Una encaixada de mans és poca cosa per a ell. Una abraçada tampoc pot expressar prou bé el que sentim envers aquest ésser humà. Per a mostrar-li cordialitat li farem un fist fucking. Òbviament, serà un fist fucking 2.0

I després de la cordialitat, vindrà la passió. Li farem un leg fucking 2.0



Ja sabeu, el proper divendres 29 de gener a Granollers.

17 comentaris:

Remitjó ha dit...

Sr. Josep, no m'ho diga, que ja m'ho veig venir. Per a menjar pensa vostè convidar a una de les delicatessen de la foto amb la qual el Vironer il·lustrava recentment el seu apunt sobre BCN 2022...

Sergi ha dit...

No hi ha un encontre alternatiu, com fan els hipis amb les reunions del G8?

Anònim ha dit...

Fent amics?

Valero Sanmartí ha dit...

En Marc Vidal diu que portarà un whisky amb pedigrí pels presents.

Fets, no paraules.

PS: i si lloguem un autobús per anar-hi tots junts i desprès l'estampen contra l'edifici on es reuneixen?

SUPER FELÍ ha dit...

buff...jo mai sortiria de la bloggosfera a la vida real...-

i menys amb el que he dit per aquí....


quina vergonya!

SergiBR ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
SergiBR ha dit...

Com és que has posat un enllaç gràfic al fist fucking i cap al leg fucking? No n'has trobat cap al google images? Per què no el fas tu? Sigues autodidacta i practica el que predius!!!

C.E.T.I.N.A. ha dit...

Pregunteu-li pel concepte Currículum 2.0

#M# ha dit...

Jo m'apunte a la trobada alternativa que proposa el Sergi. Jo puc portar una botella de café licor 2.0 d'Alcoi, ens posarem com a motos!

Vironer ha dit...

Sr Josep, jo només entenc del noble art de la batalla amb armes blanques, no en sé de jugar a golf, però així i tot em convida amb els seus amics? Sóc discret i puc no fer-me pesat.

Pere Llufa ha dit...

Ep, sento interrompre, però...

MRCVDL2.0
29.01.2009. 9 del vespre
Bar La troca
Granollers

Senyor Merdevalista ha dit...

I per què no llença napalm des de la llunyania?

Dr. Muerte ha dit...

De veritat els cal a aquesta gentussa trobar-se a la vida real? se ma mamaran en viu també?

Josep ha dit...

GRANOLLERS CIUTAT OBERTA

Tothom que vulgui pot anar a Granollers, només faltaria.

Tothom que vulgui pot participar en les jornades eixes d'internet 2.0, només faltaria.

Tothom que vulgui pot buscar-me i convidar-me a una sessió de xampany i dones 2.0, només faltaria.

I tothom que ho vulgui pot fer-li un leg fucking al Marc Vidal, només faltaria.

Josep ha dit...

"dones 2.0" vol dir que tenen dos ceritos sexuarls com diria el gran Chiquito.

Si només en té un, i a l'altre hi ha trompa (o trampa), no passa res, també s'accepta.

SergiBR ha dit...

Jo tinc un amic de gairebé 40 anys, que quan folli farà un first fucking

Josep ha dit...

Les seues inicials coincideixen amb les del Marc Vidal?