dimarts, 26 de gener de 2010

Una petita paràbola

A la ciutat de Barcelona s'ajuntaren quatre estudiants amb la intenció de compartir pis. I un cop trobat el que millor els hi anava per preu i ubicació, procediren a signar el contracte de lloguer, prendre'n possessió i repartir-se les habitacions.

Per a mi sa que dóna as balcó gran, que estic acostumat a sa llum i necessit espais oberts.— Demanà l'estudiant de Formentera.
Jo me quede amb la que té el llit de matrimoni, que la meua vida sexual és molt intensa.— Reclamà l'estudiant d'Elx.
Jo necessito la que està a l'interior i ben insonoritzada, que el brogit d'aquesta ciutat no em deixa dormir.— Sol·licità l'estudiant de Banyoles
Lo cagadero, lo cagadero, per a mi lo cagadero. Jo vull menjar, dormir i fer vida a lo cagadero.— Exigí l'estudiant d'Ascó.— I sobretot: que ningú tire mai de la cadena!— Afegí el jove asconenc.

26 comentaris:

Remitjó ha dit...

Sé que algú em dirà ara això de"cuando el dedo señala a la luna, los imbéciles miran al dedo", però és que el seu apunt em suscita el següent comentari: el que diu el xic d'Elx segur que és mentida. En Elx no es carda una merda. No m'explique per què li anaven a canviar tant les coses només per viure a Barcelona

JF ha dit...

Atenció, flamewar!
Contràriament al que diu Remitjó, a Elx es carda!
En done fe.

Eulàlia ha dit...

si, peró qui no carda a olot no carda enlloc..

Remitjó ha dit...

Hòstia, així que, segons vosté...la culpa és meua?


Algun psicòleg entre el passatge?

Remitjó ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
MARTELL DE REUS ha dit...

I el Kevin de Castefa va dir: "A mi la del lao de la entra que si viene la pasma a buscarme me podré escapar"

C.E.T.I.N.A. ha dit...

Quin Ascó de poble!

Mecànic emprenyat ha dit...

Boníssim.

Senyor Merdevalista ha dit...

De nou li llepo els peus, mossènyer.

Txisky ha dit...

Al proper Ple de l'Ajuntament es decidirà treure l'accent de l'última vocal!.

Oriol ha dit...

Aquest bonic conte infantil (i molts d'altres que podria escriure, fins a formar una sèrie ben il·lustrativa) s'hauria de publicar i convertir-se en lectura obligatòria a les escoles.

Valero Sanmartí ha dit...

Estimat Josep, l'accent de l'asconer valencianeja una mica. La E final del subjunctiu és més aviat O. "Que ningú tiro de la cadena".

J.M.C. ha dit...

I el de Vic es va preguntar: "Què collons hi carda una puta família de moros al pis del costat?"

SUPER FELÍ ha dit...

de banyoles haha

molt bo !!

poblet infecte amb la puta bassa de la qual se n senten orgullossissims

existència rudimentària ha dit...

Ascó, lo proper chernobyl?

Sergi ha dit...

Sap que aquest apunt pot esdevenir un brillant acudit per explicar als habitants de les terres de l'Ebre?

xavi ha dit...

L'estudiant d'Elx acabaran practicant alguna perversió amb el d'Ascó que al cap i la fi, li agrada tot.

la niña del pozo ha dit...

Com diu el Valero, per aquí baix fem servir la "o". Suposo que cadascú escombra cap a casa... fins i tot amb les particularitats dialectals.
Besets.

Albert B. i R. ha dit...

Sergi: tinc familiars a l'Ebre i crec que els hi faria gràcia. Els de l'Ebre tenen un humor molt propi cultivat a base de veure com han anat acabant amb el seu territori.

Dr. Muerte ha dit...

Em falta allò de "Basat en fets reals, (menys lo del paio d'Elx)".

La RaTeta Miquey ha dit...

Sr. Josep, vostè m'enganya! Avui tampoc hi ha trans dels que m'agraden i gairebé m'ho havia promès. Què vol que li digui, que és un post genial? doncs li dic però no m'enganyi que vinc del gimnàs després de pendre'm el cafè.

Repeteixo, genial. M'he quedat sense paraules.

Josep ha dit...

Benvolguts lectors, benvolgudes lectores:

segons el Padró Municipal d'Elx, un servidor va viure a la capital del Baix Vinalopó fins l'edat de 19 anys. Això vol dir que:

a) Vic no és l'única ciutat amb empadronaments falsos.

b) Alguna cosa bona tindrà el Palmeral d'Europa, que els que el coneixem hi tornem. I com que la Dama i el patrimoni arqueològic és al MAN de Madrit, i les fàbriques tanquen, i la calor és insuportable durant quatre mesos l'any.... el que salva la ciutat són les seues maques i deshinibides residents.

Qui vol anar a Cuba tenint el Sud del País Valencià!?

Josep ha dit...

Benvolgut Remitjó:
a ELX s'enclota, i molt.

Benvolgut JF:
exacte.

Benvolguda Olot:
doncs jo només hi he cardat dues vegades allà. I una de les vegades amb una tia de Barna, així que no compta.

Benvolgut MARTELL:
he he he.... bona!

Benvolgut CETINA:
deixem-ho en quin ASCO d'Ajuntament.

Benvolgut Mecànic:
moltes gràcies

Benvolgut Meredevalista:
si us plau, que em poso calent.... vull dir, que em poso vermell.

Benvolgut Txisky:
com a mínim!

Benvolgut Oriol:
bona idea, però no crec que fos un best-seller.

Benvolgut Valero:
sí, oi? No poden parlar com la gent de Tortosa, la Ràpita o Amposta?

Benvolgut JMC:
ostres, un altre tema que tinc pendent!

Benvolgut Remitjó:

Josep ha dit...

Benvolgut Superfelí:
homeeee, és una comarca bufona...

Benvolgut Existència Rudimentària:
o la propera Las Vegas radioactiva, mai se sap.

Benvolgut Sergi:
i jo que me n'alegraré!

Benvolgut Xevi:
els d'Elx són gairebé tan perillosos com les d'Elx.

Benvolguda Niña:
carai... jo em pensava que parlaven com els tortosins... ho hauré de modificar.

Benvolgut Albert BiR:
quin honor saber que he parit un acudit que triomfarà a la comarca!

Benvolgut Dr Muerte:
he he he.... vol vostè fets reals??

Benvolguda RaTeta:
vaig dir que li agradaria l'entrada, però pel contingut, no pas per les trans.
La setmana que ve, més trans!

Angels ha dit...

Com a ciutadana ebrenca (i a més empadronada), diré que sí, que m'ha fet gràcia.
Si Albert B i R, natros MOS PARTIM LO CUL cada vegada que rebem una nova agressió al territori! És tronxant!és tan divertit!!!! hahahaha
de totes maneres hai de dir que la part que m'ha fet més gracia ha sigut la del ciutadà d'Elx. Molt bona josep!
Ah per cert, quant a trets dialectals vos diré que a l'Ebre no tirem la cadena, l'ESTIREM!!
si l'haguéssem de tirar cada vegada...quin gasto en cadenes no?

Josep ha dit...

Estimada Àngels:
recordes eixe acudit
— Tu estàs empadronat?
— No, és el meu caràcter


Més que empadronats, esteu encabronats. I amb raó, la majoria de vegades.

Ànims i resistència!