dimarts, 16 de febrer de 2010

Debats i parlar en públic

Si l'autoritat ho permet i l'oratge no ho impedeix, un servidor de vostès participarà avui dimarts en Col·loqui - taula rodona sobre la legalització de la prostitució (biblioteca Francesca Bonnemaison, carrer de Sant Pere més baix 7, Barcelona). Vostès ja coneixen el meu parer sobre el tema.

I demà dimecres a les set del vespre, a la biblioteca Vapor Vell, participaré del meravellosos actes de "Sants, porta oberta a l'oralitat".


No es tracta d'això, colla de malpensats (i malpensades). Es tracta d'una trobada on els participants, en menys de 10 minuts, expliquen contes, reciten poemes o fan acudits.

I el dijous, poesia oberta a tothom.

Així que si teniu temps, ganes i us cau a prop, us hi podeu passar.

10 comentaris:

Remitjó ha dit...

Massa lluny, potser la pròxima vegada. M'agradaria un dia poder treure-li la vena roja dels ulls i, ja posats, dir alguna que altra de les meues ximpleries a un col·loqui d'aquests.

Si el dia que jo vaja, sí es tracta de les dues xicotes de la foto, millor...

SergiBR ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
SergiBR ha dit...

Aniràs amb el cabell recollit amb una cua?

sal i sucre ha dit...

Doncs jo sóc més o menys allà on cristo va perdre l'espardenya. És una llàstima perquè la segona proposta em sembla molt interessant.

GAIA ha dit...

Que portaràs per que et coneixem?

maria ha dit...

Ostres ja m'agradaria haver-te pogut venir a veure...però em cau un pèl lluny.

MARTELL DE REUS ha dit...

De totes maneres podrieu suggerir als manaies de la biblioteca del Vapor Vell un altre cicle dedicat a la segona acepció del mot oralitat (la que il·lustreu amb una bonica foto). De ben segur que convocaria més públic que l'oralitat en forma de contes o poemes.

Josep ha dit...

Anit em vaig topar amb una truja feixista. La tia estava ben grillada. Molt fanàtica i enemiga de la Llibertat.

Pere Llufa ha dit...

Sento no poder asistir als actes, però cada cop que sento l'expressió «recitar poemes» em surt una granissada per tot el cos.

SUPER FELÍ ha dit...

caram !
com et promociones...arribaras a triomfar !

salut