dissabte, 20 de febrer de 2010

Dues millor que una? (LQDQN)

En aquella època encara quedava, de tant en tant, amb els col·legues de l'institut. I un d'ells sovint portava els seus amics del poble (un llogaret perdut per l'Aragó) de farra per Barcelona. I així fou com després de sopar, beure i fer l'animalot, ja passades les cinc de la matinada, vaig acabar al Poble Nou, en una discoteca petita i sorollosa. Sempre ben acompanyat de garrulets i garruletes de l'Aragó i de garrulets de l'Àrea Metropolitana. Però de l'Internacional Garrula ja en parlaré un altre dia.

Com que era la primera i, molt probablement, la darrera vegada que anava a eixe local, vaig decidir provar sort indiscriminadament, i el que caigués ben recollit seria. Sense pors.

I així fou com vaig treure a ballar una basca (de Gasteiz, per a ser exactes) que no estava malament. Bé, matís important: tenint en compte que era basca, no estava gens malament. La noia aquesta i jo férem un ball sensual. Bé, tant sensual com podia ser tenint en compte que ella era una mica maldestre i jo m'havia equivocat posant-me les lents de contacte.

La cosa es complicà quan vaig anar a demanar un red-bull amb cola (necessitava cafeïna) i una noia bufona i catalana (de Sabadell) em va donar conversa, i em va proposar d'anar a ballar. Vaig passar de la basca i em vaig centrar en la catalana, no pas per nacionalisme sinó perquè la catalana estava millor. Tampoc era una top model, sincerament, però jo tampoc estava en condicions de ser massa exigent.

I a la pista de ball amb la catalana va passar el que mai hagués pensat que passés: la basca s'hi va afegir. Davant la mirada astorada dels garrulets (aragonesos i catalans) els tres ballarem, molt malament però molt sensualment, i marxàrem plegats. Les noies eren companyes de pis.

No calia que ho fes, però quan marxava em vaig acomiadar dels amics i coneguts. Sí, per part meua era un acte d'exhibicionisme indecent, però... era la primera, i segurament única vegada que ho podia fer!



La cosa és que, quan arribàrem al seu pis, les noies es van desdir. Van canviar d'opinió i, molt educadament, em van dir que no. I amb molta elegància i educació, em convidaren a un cafè i a un bitllet de metro. Ho repetiré per a que quedi ben clar: NO VA PASSAR RES.

Tenint en compte la quantitat d'alcohol i la fatiga, sincerament, sort que no va passar res! Jo no estava en el meu millor moment i l'actuació hagués estat força trista.

Però el millor encara havia de passar, unes hores més tard. Els col·legues em trucaren per a fer un cafè i que els expliqués la jugada. Jo els vaig avisar que no havia passat res. Ells no s'ho creien, i mentre fèiem el cafè m'insistien en que els expliqués com havia anat. I quant més insistia jo en que no havia passat res, més creien ells que el que havia passat era quelcom espectacular.

Vaig aprendre una lliçó molt interessant: si tens pinta de tio poc creïble (com és el meu cas) per a que creguin que va passar una cosa el que has de fer és negar-la reiteradament.

16 comentaris:

Remitjó ha dit...

Calientapoll...

No ho diré-

A mi també m'ha passat ha dit...

Potser hauries de fer un exercici d'alteritat:
Posar-te en la pell d'aquelles xicones.

És possible que elles hagueren de ser vistes eixint juntes del local amb un... bé, diguem-ne, un "exemplar masculí"* com tu.

Tal volta per fer rabiar un ex, o per una travessa amb les amigues.

El cas, Josep, és que no eres un apol·lo, ni les femelles cauen retudes als teus peus en sentir la teua viril veu.

Així que una explicació és que, de la mateixa manera que tu volies un cert "morbo" a l'hora d'escollir parella d'una nit, elles podien trobar-te "morbós".

I t'assegure que les "perversions" de les dones van més enllà de la nostra pobra imaginació masculina.

* Que no un "masculí exemplar". Note's la diferència.

PD: Ja m'estic delint només de pensar en les teues aventures amb la Internacional Garrula! :-)

Molon labe ha dit...

Ja ho veu, la gent mai vol la veritat, no vol més que la confirmació d'allò que creu que va ser...

Anònim ha dit...

"Jo no estava en el meu millor moment i l'actuació hagués estat força trista."

T'adones? Això implica que hi hauria moments quan la teva actuació no estigués força trista! Quina passada...

Sergi ha dit...

Intenta entendre la ment d'una dona és impossible, es pot acabar en coma vegetatiu.

Albert B. i R. ha dit...

Realment, tot i que l'estat no fos el millor, "sort que no va passar res"?! Una ocasió així és difícilment (per no dir quasi impossible) de repetir.

Anthony S. ha dit...

Descriu perfectament el nacionalisme d'ambdos països. Molt escalfar-se per a no rés.

Dr. Muerte ha dit...

D'acord molt bé, però va... què va passar en realitat Sr. Josep? Volem detalls!

sal i sucre ha dit...

Trist, molt trist. Vaig a meditar una estona.

maria ha dit...

Ostres ja m'imaginació la situació^-^!M'agrada la teva lliçó, me l'apuntaré.

Jordi ha dit...

Si diu que no ha passat, és que no ha passat. Si insisteix en que no ha passat, és que sí ha passat. I si insisteix molt en que no ha passat, és que no ha passat però ens vol fer creure que sí que ha passat negant que ha passat.

El senyor gerent ha dit...

Machumbo és euskera o catalana?

La RaTeta Miquey ha dit...

I jo que no m'ho crec... amb lo bonet que estàs i no va passar rés?? tsné... tsné...

xavi ha dit...

Si vols que et diguin que has fet una cosa, sols has no fer-la... i en un poble "ni te cuento.. "

C.E.T.I.N.A. ha dit...

O sigui que vas acabar com l´avatar de Remitjó

Josep ha dit...

Benvolgut Remitjó:
no ho crec, foren molt educades i amables. Em deixaren a pa i aigua, però amb molt de respecte.

Benvolgut AMTM'HP:
no ho descarte

Benvolgut Molon Labe:
doncs sí, com diuen els vells periodistes "no deixis que la realitat t'espatlli un bon titular".

Benvolgut Anònim:
probablement, però no és correcte que sigui jo qui es penji les medalles.

Benvolgut Sergi:
en la majoria de casos, sí. Però hi ha una minoria de guapetes-tontetes que em tenen el cor robat.
Bé, potser no és ben bé el cor, però ja fa el cas.

Benvolgut Albert BiR:
sí, però si va malament, el trauma pot ser terrible.

Benvolgut Anthony S:
el sexe també és política. I el no-sexe, també.

Benvolgut Dr Muerte:
estava esperant aquest encertat comentari!!

Benvolguda Salisucre:
mediti vostè, mediti

Benvolguda Maria:
a disposar, ja ho sap vostè.

Benvolgut Jordi:
vostè és un geni!

Benvolgut Gerent:
tibetana, crec.

Benvolguda Ra Teta:
és que aquesta és la secció de Les Que Digueren Que No. De Les Que Digueren Que Sí no en parlo pas.

Benvolgut Xavi:
de quina mena de poble parla vostè?

Benvolgut CETINA:
ni això! Vaig acabar dormint a casona, tot solet.