diumenge, 21 de febrer de 2010

Samarreta de disseny (euskaltxungoa)

En aquells temps el senyor Aznar tenia majoria absoluta, i el PP valencià majoria abusiva. Nosaltres érem revolucionaris i kombatius com el que més, i també com el que menys. I honestos com érem, a la nostra estètica s'hi reflectiu l'ètica.

Per això el meu amic N.R. (aka el valencià ninja) m'obsequià amb una samarreta. Bé, la samarreta la vaig comprar jo al mercakillo de Carrús, i ell hi estampà el logo d'ETA que havia cadellat en un porta folis de plàstic. Pujàrem al terrat de sa casa armats amb un esprai blau i el meu amic decorà la samarreta.


La vaig lluir, més provocador que orgullós, davant la indignació d'uns pocs, l'estupefacció d'alguns i la indiferència de la majoria. Però, ai las, el drama ocorregué quan vaig aplegar a casa i una veïna me digué "Xe, que bonico, de la Facultat de Farmàcia".
Mai més la vaig tornar a lluir.


Dedicat a Jon i Adur, que molt abans d'anar a judici ja estan pagant una trista pena.

itxura eta kamuflaia

21 comentaris:

Remitjó ha dit...

Carrús, Carrús, el d'Elx? Benvolgut Josep, sembla que en algun moment de la nostra vida vam ser més o menys veïns. Estic segur, però, que mai no ens vam trobar... el recordaria si portava vostè sovint aquesta samarreta i la bena roja als ulls.

Valencià ninja ha dit...

Hahahaha !!
:-DDD
No m'enrecordava d'aquesta!

Jo també la vaig lluir una temporada i, de retruc, em vaig guanyar els favors d'una admiradora punkie.

Ara bé, seguint l'argumentació del teu post, tothom sap que ETA va aplicar la medecina preventiva amb Carrero Blanco.

bule ha dit...

Per què només l'etarra de l'esquerra mereix tenir la cara borrosa i no? Discriminació!!!

Molon labe ha dit...

Ja ho veu... tothom té un passat i si a més tens un feisbuk doncs res... a pagar pels pecats passats...

Txisky ha dit...

Ja els hi està bé, per rucs! Mira que tenir perfil a facebook...
Per cert, el de l'esquerra crec que és Zapatero!

Lucia Luna ha dit...

Hola bitxo

tot bé? un petonas

Valero Sanmartí ha dit...

Si la neteja político-ètnica es considera un remei per la malaltia del sistema, potser llavors la veïna no anava tan desencaminada.

Pere Llufa ha dit...

Garzón hauria d'estudiar la connexió entre la indústria farmacèutica i ETA.

No sé com encara no ho han fet.

iaiapunkarra ha dit...

El de la dreta està per fer-li tots els favors del món.

Cris ha dit...

Osti l'anècdota farmacèutica no té desperdici, eh? Puc riure, ni que sigui per sota el nas?

(pffffffff)

Srta. Tiquismiquis ha dit...

La senyora una autentica terrorista dinamitant símols.
Quant de mal ha fet el faceboos

Lucia Luna ha dit...

si, estic de vacances i he aprofitat per venir a veure a una amiga que em necessitava :) detalls, umm? doncs, lo anormal a Catalunya, és lo normal aquí, ejep: toquen el clàxon en els semàfors en vermell perquè t'ho passis, el que s'atura, no és normal, es van esquiva'n els uns a els altres, tant cotxes, com persones :) se't posen els pels de punta, però es divertit, molt de contrast, i son una mica "GUARRETES" :) però m'agrada.

Albert B. i R. ha dit...

S'estarien infiltrant a alguna banda, amb aquesta samarreta? Ara bé, se'ls veu prou contents...

Anthony S. ha dit...

Si ja ho diu la germana Forcades que les farmacèutiques són el dimoni...

SergiBR ha dit...

M'acabo de fer una fotografia amb la samarreta de la UE LLeida.

Helena Arumi ha dit...

És que el logo de la Farmàcia, la serp i la copa és maco de collons, eh?

:-)

Sergi ha dit...

Potser la ETA aprofita les farmaco-festes universitaries per reclutar membres.
Jo hi vaig, però per reclutar "miembras".

xavi ha dit...

Mescla de lletres cançons de Lehendakaris muertos:

Gora seleccion y el bacaladero que le queman la discoteca

Anònim ha dit...

Gracies per intiresnuyu iformatsiyu

C.E.T.I.N.A. ha dit...

Jo vaig portar a la meva época heavy una creu gamada. Tinc unes anècdotas...

Josep ha dit...

Benvolgut Remitjó:
l'entranyable i carismàtic barri de Carrús d'Elx. Tot i que quan van passar eixos fets jo ja vivia a Barcelona, i quan anava a Elx m'allotjava a ca ma iaia, a tocar de l'estació de rodalies de Carrús (i de l'ambulatori, i de la Casadelpueblo del P$O€...)

Benvolgut Valencià Ninja:
eixa història de la punka no la recorde...

Benvolgut Bule:
sembla ser que no tenia res a vore amb la colla... De tota manera, els mitjans de comunicació s'han cobert de glòria donant aquesta gran notícia.

Benvolgut Molon Labe:
Feisbuk és un malson!

Benvolgut Txisky:
ho diu vostè per la cella pixelada?

Benvolguda Lucia:
no tant bé com tu, però sí, anant tirant...

Benvolgut Valero:
la veïna eixa tenia més perill que una piranya en un bidet.
Ara crec que la tenen ingressada a la cèlebre Residència Geriàtrica Treblinka.

Benvolgut Pere Llufa:
és vostè un home d'idees perillosament brillants!

Estimada Iaia:
faré veure que no he llegit el teu comentari.

Benvolguda Cris:
pot riure vostè per sota del nas, i també per sobre (si vol)

Benvolguda Tiquismiquis:
totalment d'acord.
Per cert, boniques cuixes. Són seues?

Benvolgut Albert BiR:
itxura eta kamuflaia, crec jo.

Benvolgut Anthony S:
aaah, les monges visionàries! Una tradició que semblava perduda.

Benvolgut Sergi BR:
sé on vius, en pagaràs les conseqüències!

Benvolguda Helena:
el logo és maco, però la carrera és difícil de collons. Un amic meu va suar sang per a treure-se-la (la carrera, s'entèn)

Benvolgut Sergi:
Garçon mai descarta cap pista, Assebbess tampoc.

Benvolgut Xavi:
els Lendakaris Muertos, uns poetes de l'Euskal Herria del segle XXI.

Benvolgut Anònim:
és vostè en Dongus Parranyàkof?

Benvolgut CETINA:
a L'Hospitalet de Llobregat hi havia un grupet heavy-nazi que pintava coses com "HEIL CONAN", hi tenia vostè res a vore?