dissabte, 27 de febrer de 2010

Salvador Sprite

Tot i que alguns impostors n'han volgut usurpar l'obra, el gran poeta Salvador Sprite mereix ser recuperat de l'injust oblit en el que l'han volgut fer caure.

Ací en teniu un petit exemple de la seua brillant obra:


FINAL DEL LABERINT


Quan aquells dits sensibles
toquin foradets fràgils
i lentament vacil·lin
llums canviant de ciris,
surt de la festa.

Mira
quanta nit, quina extrema
magnitud se t'emporta,
amb la rialla, un home
justificat i lliure,
que t'enclotarà en silenci.

11 comentaris:

Remitjó ha dit...

Sr.Josep, no és Salvador Sprite el cognom està errat. És Salvador 7UP.

Anònim ha dit...

Patètic com sempre.

Sergi ha dit...

Jo sóc admirador més aviat de Salvador Spray, el poeta del grafiti.

Helena Arumi ha dit...

Meravellós, cada dia ho fa millor.
Espero que no s'en-rigui, perquè si no li arrencaré el cor amb les mans!

petonets!

maria ha dit...

Bonica poesia...

sal i sucre ha dit...

Bonic homenatge.

Pere Llufa ha dit...

Salvador Sprite fou molt gran, però jo sóc més de Salvador Esprint, era molt més ràpid.

Agnès S. ha dit...

No tinc prou capacitat de concentració per segons quin tipus de poesia, i per això llegir-ne no està en les meves preferències.,però gràcies a vostè em comencen a agradar.

Clara ha dit...

mh, bonic segon paràgraf!

sinera ha dit...

Heu copsat l'esprite del mestre de Sinera. Ja trigueu a aparèixer a http://rcanovalls.blogspot.com/2010/02/25-sense-espriu-mes-de-cent-blocaires.html

Josep ha dit...

Benvolgut Remitjó:
crec que eixe que diu vostè era més comercial.
En el cas que haja poesia comercial.

Benvolgut Anònim:
moltes gràcies, si no fos per vostè ja m'hauria convertit en un cregut. Sort que vostè, amb la seua brillant crítica, em fa tocar de peus a terra.
Ah no, espera, sí jo ja sóc un cregut! Haurà de millorar vostè les crítiques, a vore si fan efecte.

Benvolgut Sergi:
ah, eixe feia poesia visual!

Benvolguda Helena:
moltes gràcies!

Benvolguda Maria:
moltes gràcies, però he de recordar-te que jo no en sóc l'autor.

Benvolgut Salisucre:
sí, ell s'ho mereix

Benvolgut Pere Llufa:
és que el que diu vostè tenia mens sana in corpore sano.

Benvolguda Agnès S:
tot és posar-s'hi. La poesia és com el leg-fucking, que al principi costa, però després no en pots prescindir.

Benvolguda Clara:
gràcies!

Benvolgut Sinera:
hi aniré, a vore si me donen un premi literari.