diumenge, 21 de març de 2010

El CMRS

"Podreu desallotjar les nostres kases, però no els nostres ideals"
Pintada revolucionària d'un mur de Sants


Malgrat els desallotjaments de les kases okupades, malgrat el tancament de lokals alternatius, malgrat l'arribada massiva d'immigrants paioponis (masclistes i racistes) i pakistanesos (mentalitat de botiguer), a Sants encara hi ha molta gent alternativa i kombativa.
Menys que fa uns anys, però més perillosos, ja que en comptes de créixer fent propaganda han anat per la via segura i es reprodueixen.

Darrerament als parcs de Sants proliferen els grups de mames revolucionàries, traient a pasturar els seus cadellets revolucionaris. Elles són el Col·lectiu de Mames Revolucionàries de Sants (el CMRS). Són com qualsevol altre grup de mames i tenen les mateixes converses, però sota el seu particular (i alternatiu) prisma. Alguns exemples:

EL PART

Mama Revolucionària 1—
Jo sempre he defensat el part natural, i així va ser el meu. Sense cesària, ni epidural, ni anestèsia!
Mama Revolucionària 2— Sí, sí... però bé que vas anar a parir a una clínica. Jo vaig tenir un part natural a casa, que és el realment natural i alternatiu. La llevadora, jo i un equip d'urgències per atendre el meu company, que s'havia desmaiat amb tanta sang.
Mama Revolucionària 3— I que en sou de burgeses! Jo vaig anar a parir a una quadra, atesa només per un veterinari homeopàtic. Allò sí que fou pur i natural.



ELS PARES

Mama Revolucionària 1—
El meu company és immigrant, negre i tutsi, va sobreviure al genocidi de Ruanda.
Mama Revolucionària 2— Doncs el meu és immigrant, negre, tartamut i albí. Al seu poblat li fan un exorcisme cada vegada que hi anem. Només pot sortir al carrer de nit, així que dedica el dia a escriure un llibre on denuncia que el forat de la capa d'ozó és una conspiració racista per acabar amb els negres albins.
Mama Revolucionària 3— Doncs el pare dels meus fills és immigrant, negre, pigmeu, invident i homosexual. Per a quedar-me prenyada em vaig haver de vestir de cuir, posar-me una barba postissa, un strap-on i simular que estàvem a la discoteca METRO.


ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Mama Revolucionària 1— Aquest estiu durem els nens a unes colònies que es fan a una granja a la Garrotxa. Allà aprenen a fer-se l'esmorzar munyint una vaca per a la llet i tallant el gra a ma per a fer-se els cereals.
Mama Revolucionària 2— Res dona res, els meus aniran a Hernani, on aprendran a reciclar les ampolles de vidre per a fer còctels molotov.
Mama Revolucionària 3— Doncs els meus aniran a un campament de conscienciació solidària al Sàhara Occidental. Aniran al camp de refugiats de Tindouf a explicar als nens saharauis com n'és de dura la vida pels nens kurds, palestins i tibetans.



Alguns us preguntareu si hi ha MILF Revolucionàries.
La resposta és sí, i doncs què us penseu que hi vaig a fer jo al parc!?


LLARGA VIDA AL COL·LECTIU DE MAMES REVOLUCIONÀRIES DE SANTS!

20 comentaris:

Remitjó ha dit...

El concepte MILF és, segurament després de la definició de vida o del descobriment del genoma humà, un dels avanços més grans dels últims 25 anys.

Anònim ha dit...

I jo que pensava que eres part del COL·LECTIU DE PARES REVOLUCIONARIS DE SANTS...

Jordi ha dit...

Aquestes ties s'han quedat prenyades follant en una casa okupada?

Txisky ha dit...

Jo que sento parlar de Sants i em veig a la Núria Feliu cantant alló de "Sants!, Sants!, Sants!, carrer de Sants!"

Doctor J ha dit...

Quan aquestes fan part natural no deu ser pas fàcil distingir el cordó umbilical de les rastes que deuen tenir per allà sota...

Ina Blackwood ha dit...

Si ho he entès bé, són dones que busquen el part més perillós, el marit més fet pols i una educació alternativa per als seus fills.

La meva conclusió és que els ensinistren per a viure en el mòn post apocalíptic que ens ve a sobre xD

Noa Literal ha dit...

Sr. Josep, com us agrada complicar la cosa...Fins i tot per parlar d'una corrent tan simplona com la de les mares pijipis, que donen el pit fins que els nens tenen 15 anys i porten roba bruta perquè renten amb sabó natural. Això sí, a màquina!!

iaiapunkarra ha dit...

Ara entenc per què el concert de rock de fa dos dissabtes a Roses començava a les quatre de la tarda. Semblava una guarderia en comptes d'un concert, tots els fills de les velles glòries que feia anys que no es deixaven caure pels concerts. Això sí, els nens aprenien a fer pogos com déu mana.

El més xocant de tot era sortir tot torrat al carrer i veure que les botigues encara eren obertes. D'aquí dos dies, tots els concerts seran a les quatre, com al casal de jubilats on vaig a fer mitja cada tarda.

Què t'anava a dir ha dit...

"Doncs el meu és immigrant, negre, tartamut i albí"...

T'has superat!!

Anthony S. ha dit...

Quantes camames s'han d'inventar aquestes per a no dir que no tenen ni la més mínima idea de quins dels quinze tios plens de polls que es van aprofitar del seu alt índex de "sang en el calimotxo" és el veritable progenitor del seu cadell . El que més em sobta és que convisquin amb algú amb un parell de cromosomes XY.

Pepi Toria ha dit...

Molt alternatius tots, peró amb la VISA a la butxaca... per si les flies...

Thera ha dit...

Opino això mateix, es pot ser molt alternativa i revolucionaria... sempre que hi hagi una VISA que ampari al darrera...

La xica que va fugir a Reykjavík ha dit...

jajaja sí, serà qüestió de redireccionar-los a l'internòstrum o a fer la mà directament. Gràcies per passar-te.

La cosa al final sempre es veure qui la té més llarga, parlem de qui parlem, fins i tot de les CMRS

Helena Arumi ha dit...

Ei, què hi va fer vostè als parcs?, quines aficions...

jejjee

SUPER FELÍ ha dit...

milf ...esta be

Josep ha dit...

Benvolgut Remitjó:
MILF, lolita, latin lover... tot són modes!

Benvolgut Anònim:
algunes persones m'anomenen EL MASCLE DE SANTS. Però d'açò ja en parlarem un altre dia. O un altre any.

Benvolgut Jordi:
és millor no fer preguntes.

Benvolgut Txisky:
aaah, no invoqui vostè la Bèstia!!

Benvolgut Doctor J:
bona observació

Benvolgut Remitjó:

Josep ha dit...

Benvolguda Ina:
exactament, ja ve a ser això.

Benvolguda NOA:
són més pijipis. Són jarraitxus de segona generació.

Benvolguda Iaia:
deu ser que els temps estan canviant.

Benvolguda QTAAD:
gràcies!

Benvolgut Anthony S:
algunes són més recatades del que sembla.

Benvolguda Pepi:
algunes sí, d'altres no.

Benvolgut Thera:
dic el mateix que abans.

Benvolguda Xica:
a disposar.

Benvolgut Superfelí:
n'hi ha que sí.

SUPER FELÍ ha dit...

Ei Josep ! ¿El trobes assenyat l ´escrit ? :

http://elgattelepata.blogspot.com/2010/03/perque-langlada-ens-conve.html

Josep ha dit...

No, no és gaire assenyat. Però és molt comprensible, tenint en compte la crisi (econòmica, política, social...) que estem patint.

Alyebard ha dit...

Tota la raó, el problema és que crien