dimarts, 20 d’abril de 2010

Recomanacions per Sant Jordi 3

NO FICCIÓ

Manar manar Jaume Capdevila KAP, 160 pàgines.
La part bona: una forma amable alhora que contundent d'analitzar la fauna política: anatomia, fisiologia, etologia i evolució.
La part dolenta: costa de trobar, alguns llibreters encara es pensen que l'assaig il·lustrat és un gènere menor.

Manifiesto puta Beatriz Espejo, 258 pàgines.
La part bona: un manifest contundent a favor de la llibertat individual, escrit per una persona que sap del que parla.
La part dolenta: costa molt de trobar. Si us topeu amb una feminazi i li ensenyeu la portada del llibre, pot patir un infart... o una segona menopausa.




FICCIÓ

L'últim patriarca Najat el Hachmi, 332 pàgines.
La part bona: promoció clara i desacomplexada del sexe anal. Si hi ha dones que pateixen de restrenyiment i que es neguen a ser sodomitzades, es pot saber per a que volen tindre cul?
La part dolenta: ves amb compte, que igual algú et convida a prendre cus-cús per a parlar de multiculturalitat. En aquest cas el que has de dir és "sí, és un llibre molt bo, l'he comprat a la Llibreria Europa, on és l'èxit de vendes".

No hi ha terceres persones Empar Moliner, 168 pàgines.
La part bona: estil Empar Moliner, fàcil i agradable de llegir.
La part dolenta: hi ha relats que són molt bons, d'altres no tant.

Egosurfing Llucia Ramis, 336 pàgines.
La part bona: encara no l'he llegit, així que igual estic recomanant un llibre molt bo que va més enllà de les meues minses capacitats.
La part dolenta: encara no l'he llegit, així que igual estic recomanant un trunyacu molt gran.

15 comentaris:

ZuhaitzV ha dit...

Benvolgut Jaume,

sobre l'Últim Patriarca... el cul, per seure i cagar.

Així ho deu abordar el seu company Pere Llufa, sinó és que supera aquest extrem per cagar-se en l'autora per la seva vessant mediàtica.

Jordi ha dit...

El llibre del Kap té bona pinta.

Noa Literal ha dit...

Jaume? però no et dius Josep? quanta mentida...

Em podries recomanar algun llibre de ciència ficció que estigui bé i sigui més o menys actual? millor si barreja ciència ficció i misteri, amb flaix-backs d'un passat medieval i preguntes que no es responen fins el final, amb personantges interessants i que no hi hagin molts noms pròpis, estrangers o no, que no tingui descripcions llargues ni pesades. EL poso en antecedents. El meu company només ha gaudit amb un dels 12 llibres que li he regalat (12 llibres, 12 anys): L'ombra del vent.

Josep ha dit...

Benvolguts lectors, benvolgudes lectores:
si el meu DNI no m'enganya, m'anomeno Josep. Val a dir que aquest document l'expedeix el Ministeri de l'Interior, departament ple de mentides i secrets, així que no és gens descartable que el meu nom sigui un altre. Per exemple: Dongus, Dongus Parranyàkof.

Amb aquesta gent mai se sap, jo ja no descarto res.

Josep ha dit...

Benvolgut Zuhaitz V:
el cul té moltes aplicacions, cada dia hi ha més gent que el fa servir per a pensar.
I sobre el sexe anal, només puc dir que és un mètode anticonceptiu 100% eficaç.

Benvolgut Jordi:
jo l'he llegit i està molt bé.

Benvolguda Noa:
un home literàriament insatisfet és un perill molt gran. Si vols et puc recomanar alguns títols (he dit "títol", no "titola", tia malpensada)

- DUNE, de Frank Herbert
- GUIA DE L'AUTOESTOPISTA GALÀCTIC, de Douglas Adams
- LA GUERRA DE LES SALAMANDRES, de Karel Čapek
- PARAULES D'OPÒTON EL VELL, d'Avel·lí Artís Gener


N'hi ha molts.....

Pere Llufa ha dit...

Benvolgut Juli,

la segona part de la part dolenta del llibre de la puta no seria més adient com a primera part de la part bona?

P.S. Sobre el cul, qualsevol opció es pot contemplar. Excepte el meu que només té un sentit i sempre és de sortida.

Arcangelo ha dit...

Crec que per precaució no em llegiré cap d'aquest llibres. És lleig fer recomanacions i posar al descobert les pròpies referències xD.

Planinsky ha dit...

Diria que el d'egosurfing me'l regalaran... Porto massa temps despotricant contra Jodorovskis Coelhos i sucedanis com perquè un llibre que suposadament els deixa malament no arribi a les meves mans...

Ara, com caigui un llibre de puta novela negra sueca l'onyar es tenyirà de sang...

Agnès S. ha dit...

Em quedo amb el de l'Empar Moliné, sens dubte!
I jo el cul, el faig servir per moltes coses, per exemple, omplir els texans per la part més ample.

Anònim ha dit...

Apunt 1: el meu avi també es deia Josep, però al DNI hi posava JOSE.
Apunt 2: si l'únic llibre de 12 que li ha agradat al company de Noa és "la sombra del viento" em pregunto quins són els altres onze. Val més que li regali tebeos de Mortadelo.
Apunt 3: El sexe anal ja es promocionava en "l'amant de Lady Chatterley" tot i que la traducció de Jordi Arbonés sí que dóna força pel cul.

ZuhaitzV ha dit...

Benvolgut Jordi,

lamento la confusió. He de deixar de fer comentaris en blogs després de llevar-me quan les benzodiacepines encara són ben presents al meu cervell.

Queda molt bé dir que "jo no em drogo, jo em medico", oi?

I sí, és anticonceptiu però la gonorrea és, entre d'altres, un factor a tenir en compte.

El krohn també té el seu què.

Jo recomano els "Jugadors de Whist", de Vicenç Pagès i el "Sí, Ministre" traduit per Toni Aira.


Salut i llibres

El veí de dalt ha dit...

Prendré en consideració les seves sàvies consideracions.

(Cap post dedicat a la figura del falangista Samaranch?)

xavi ha dit...

Continuaré esperant al teu llibre

La RaTeta Miquey ha dit...

A mi és que la Llúcia em cau bé. Sobre el cul: serveix per posar-se uns texans cenyints on es percebeixi la voluptuositat de les formes.

Josep ha dit...

Benvolgut Pere Llufa:
el cul és un tema de debat apassionant.
Si no arribem a cap acord, sempre podem resoldre-ho fent una guerra de polles.

Benvolgut Arcangelo:
fa ben fet!

Benvolgut Planinsky:
a llibre regalat, no li miris el plagiat. (quina merda de refrany)

Benvolguda Agnès S:
ah, Empar Moliner i culs amb texans ajustats, dos temes que és millor no barrejar.

Benvolgut Anonim:
apunti, apunti vostè bé, i després dispari.

Benvolgut Z V:
ah, les MTS, un altre gran tema. Algú s'haurà encomanat una MTS fent una guerra de polles?
Per cert, molt bo el Sí ministre, llibre i sèrie de Tv.

Benvolgut Veí:
doncs ja està fet.

Benvolgut Xavi:
d'acord... treuré un llibre... escriure en paper... ara bé, qui carai em llegirà!?

Benvolguda Ra Teta:
és Llucia, sense accent
;-))