diumenge, 30 de maig de 2010

31 de maig (Josepòtica)

Amb motiu del Dia del Blogaire en Crisi (darrer dilluns de maig), un servidor, persona sòrdida i autista de merda solidària i altruista de mena, us ofereix un recurs que no falla mai en eixos moments de buidor creativa: LA JOSEPÒTICA.

Efectivament, en els moments d'escassa inspiració (cosa que només em passa uns 362 dies l'any) un servidor fa ús de la Josepòtica. Si la Domòtica és la robòtica aplicada ales coses de la llar, i l'Urbanòtica és la robòtica aplicada a l'urbanisme, la Josepòtica és justament això, la robòtica aplicada a les coses pròpies del Josep. Com per exemple actualitzar aquest blog.


Aquest és el robot que actualitza el meu blog quan jo no en tinc ganes, o temps. Funciona amb una senzilla aplicació de Visual Basic i l'únic que fa es anar combinant Personatges (el sogre calb, M.V., les travel·los brasileres...), Llocs (bars de paioponis, discoteques petardes...), Esdeveniments (festes majors, presentacions de llibres...), Frases (dites populars, eslògans publicitaris) i Situacions de tota mena (random).

Per exemple:

El meu sogre calb i jo anàrem al bar-restaurant bolivià El Mayakumbo de Guacachamba, a la presentació de la Guia Macholón de Güiskeries de Carretera i mon sogre es va ajupir a recollir una moneda de dos cèntims que li havia caigut, i aleshores... Ha ha ha (riures enllaunats).

Coneixeu la famosa dita popular "L'intel·lecte me la porta fluixa, doneu-me pit i cuixa"? Es deia molt al segle XIV al polígon industrial de Carrús.... Oooh (gestos d'admiració per l'exhibició de tanta cultura).


Aquest és la primer Robot Josepòtic, la versió 1.0 Estava programat en TurboPascal, ocupava dos diskets de tres i mig, era lent i tenia massa ploma.
Però hi ha gent que encara l'utilitza, coses de la cybernostàlgia.

I com que us conec, i sé que sempre penseu el mateix, us diré que , també faig servir la Josepòtica per a complir amb les meues múltiples amants quan tinc l'agenda massa atrafegada.

17 comentaris:

Jordi ha dit...

Veure't a tu parlant de crisi creativa és com escoltar a Lucía Lapiedra parlant de frigidesa.

SUPER FELÍ ha dit...

qui ha copiat a qui ! ?

http://bajocafarcida.blogspot.com/

SM ha dit...

Aquesta és la interpretació més creativa d'una crisi creativa que he vist mai...

Noa Literal ha dit...

jo visc en una crisi creativa constant. Però m'agafo a la mediocritat per "crear" i funciona! no cal pica molt amunt...

Thera ha dit...

Bon dia del Blogaire en crisi!! De fet, vostè està molt treballador avui. En descans crític?

Anònim ha dit...

http://2.bp.blogspot.com/_CkbT99ppq1o/R5BgzTX2r_I/AAAAAAAABIQ/aj2Gs3GX0jI/s400/makelove.jpg

Una amant seva i el vostre substitut.

El veí de dalt ha dit...

Em pots deixar la Josepòtica una temporadeta? De franc, és clar...

Anònim ha dit...

No dubto que posada a triar entre tu i l'última versió del teu robot qualsevol dona triarà a aquell robot blanc, lluent i sexy! Això sí, un cop arribats al llit li treurà la bena vermella que t'identifica, desprenent-se per a sempre més de tu i les teves crisis blocaires. Ah! Quin aire de tragèdia! Et podràs recuperar mai?

maria ha dit...

M'encanten les seves idees.En prenc nota...

esmegmatitzat ha dit...

abans l'admirava per la gran capacitat que tenia pera actualitzar taaaaaaan sovint, ara ja sé el seu secret

Oriol ha dit...

Sembla un bon invent això de la Josepòtica. Sap si també serviria per deixar-lo al lloc de feina, mentre un dedica el seu temps a coses més importants? Es faria vostè d'or!

Pere Llufa ha dit...

I no heu pensat a esclavitzar un negre?

Per donar-li un toc més humà i càlid, perquè la robòtica, encara que sigui avançada, sempre té aquell aire fred.

La RaTeta Miquey ha dit...

Fa temps que ho sospitava, Sr. Josep...

Josep ha dit...

Benvolgut Jordi:
gràcies pel compliment. Per què... és un compliment, oi?

Benvolgut Super Felí:
és que ens hem apuntat a la mateixa secta i fem el que el gurí ens ordena.

Benvolgut SM:
moltes gràcies!

Benvolguda NOA:
mmm... vols paraules d'ànim? Qui diu paraules, diu d'altres coses que aixequen l'ànim, com una sessió de doble leg-fucking (m'he comprat unes botes de pescar, i encara no les he estrenat).

Benvolguda Thera:
en descans actiu, sí.

Benvolgut Veí de Dalt:
és clar que sí!

Benvolgut Anònim:
sí... com el robot de Terminator III

Benvolguda Maria:
idees meues? Cal estar molt desesperat per a fer-ho.

Benvolgut Esmegmatitzat:
tots els mags tenim el nostre truc, però no tots els mags s'han beneficiat a la Claudia Schiffer. Què vull jo dir amb això? No ho sé, però mira.

Benvolgut Oriol:
ja ho faig... i que es pensa que escalfa el meu seient ara mateix??

Benvolgut Pere Llufa:
posats a esclavitzar, prefereixo una mulata mamelluda.

Benvolguda Ra Teta:
en aquesta vida tot és eixir de l'armari. I fer-ho amb gràcia, és clar.

Jordi Cirach ha dit...

Hola, he descobert el teu blog i m'ha agradat molt. M'he fet fidel seguidor, jo tinc un blog de cultura “L'imperdible de ℓ'Àηimα espero que també t'interessi!

Records i felicitats pel blog!

>Jordi Cirach
“L'imperdible de ℓ'Àηimα
http://www.imperdibleanima.blogspot.com

Josep ha dit...

Jordi:

feia temps que no visitiava el teu blog. Interessant.

Pere Llufa ha dit...

El nostre benvolgut i imperdible spammer ataca de nou!

Ara, però, amb un discurs més directe.