divendres, 9 de juliol de 2010

Això de la pancarta

Josep— Anys i anys, per molts anys, a la una per molts anys....
M.V.— Aaagh!! Què passa!??
Josep— Feliç aniversari!
M.V.— Cabronàs malparit, són les quatre de la matinada!
Josep— Volia ser el primer en felicitar-te.
M.V.— Qui et va parir...
Josep— No et queixis, que tinc un regalet per a tu.
M.V.— Sí? Un regal per a mi? Marxes a fer un Erasmus a Nova Zelanda?
Josep— Gairebé... Una festa d'aniversari!
M.V.— Quatre col·legues bevent patèticament? Quina cosa més original!
Josep— Bé, per ser el teu dia especial, vindrà una noia especial.
M.V.— Especial com les de l' special olympics?
Josep— No tant especial... la Mireia Mamellons.
M.V.— La Mireia Mamellons? La noia que de dia és una beata, però que si beu alcohol passada la mitja nit, es mulla les calces com un gremlin del sexe?
Josep— La mateixa.
M.V.— I com t'ho has fet per a que vingui?
Josep— Convidant a la seua amiga de l'ànima, la Jèssica Torrapabrots.
M.V.— Aquesta? I ha acceptat?
Josep— Bé, quan he convidat a son germà, el Kevin Torrapabrots.
M.V.— L'imbècil del Kevin!? I com és que ell vindrà a casa nostra? Si ens odia!
Josep— Li he proposat un cinefòrum, amb la filmografia complerta de Lars von Trier i François Truffaut.
M.V.— Però si no suporto el cine cultureta! I com has aconseguit les pel·lícules?
Josep— Me les ha deixat en Michel Betaguls.
M.V.— Però si és homosexual!
Josep— I què? Cal ser tolerant amb els altres!
M.V.— Sí... però aquest vol follar amb mi! L'altre dia em va fotre ma al bar!!
Josep— Ets una mica homòfob....
M.V.— Anem a pams.... per a que jo tingui l'ocasió d'enclotar una ninfòmana ocasional, he d'aguantar una pesada, un pedant, aguantar sis hores de cinema que no m'agrada i deixar que un gai em foti ma?
Josep— Un petit sacrifici, no podem ser maximalistes. Cal cedir una mica.
M.V.— Encara sort que és EL MEU aniversari.



Els organitzadors tenien un lema molt clar

SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM
.
El Montilla s'hi ha apuntat a darrera hora i no volia el lema. Només una senyera.
Encara sort que no han fet un fifty-fifty: mig lema i mitja senyera.

15 comentaris:

Albert B. i R. ha dit...

Per fotre-li enlaire la jugada és tan senzill com anar pels carrers adjacents estelades en mà. És de calaix que es farà, a no ser que fotin una legió de guardaespatlles al voltant del Montilla. Han quedat en evidència i han fet el ridícul.

Mike Tracking ha dit...

Al final dels seus posts ens hauria de desvetllar que hi ha darrera les inicials dels protagonistes.

Aquesta mitja senyera s'apropa perillosament a la "rojigualda"... I ja tornant al tema del post o no. Montilla mor-te.

Anònim ha dit...

La noia que de dia és una beata, però que si beu alcohol passada la mitja nit, es mulla les calces com un gremlin del sexe?
:)
Es pot saber d'on treus tanta imaginació? tants personatges.. no serà personalitat múltiple...[(((http://www.wikinoticia.com/cat/societat-i-tu/psicologia/12609-personalitat-multiple-el-boom-dels-70)))] et puc recomanar un terapeuta molt bó.... sinó fos pq em fas mullar les calces....

una pecadora.
pd. els parèntesis i claudàtors no tenen sentit però sé que et posen.

Mike Tracking ha dit...

Mare meva... serà aquesta anònima, la anònima H del blog del senyor Pere? És la nova protagonista de la odisfera? La veurem a més blogs? És en realitat un tio fent-se passar per tia? (una cosa mai vista a internet)

J.M.C. ha dit...

Sempre pot tancar el seu amic a l'habitació amb la beata-gremlin i ocupar-se vostè d'aguantar la resta.

Abans d'internet, els anònims notificaven segrestos i enviaven amenaces de mort. Ara el que hi ha és molt depravat, escolti.

Agnès S. ha dit...

Si em convideu puc distreure al Kevin una estona parlant de les pelis aquestes que m'encanten. Em passa a l'inversa que a la Mireia, de nit, estic molt calmada, i si bec m'agafa son i tot.

Però si demà a la mani (que encara serà de dia) en veieu una molt engrescada i despitrerada, penseu que puc ser jo.

Pere Llufa ha dit...

Jo hagués tret la pancarta i tothom a primera fila amb la tita fora.

Plàsticament més impactant i políticament més reivindicatiu.

Quant a l'Anònim, sr. Tracking, opció D.

MARTELL DE REUS ha dit...

La que demà se li mullaran les calces serà la Presidenta del TC en veure demà que tot va tal com havia previst en redactar la sevas sentència.

zel ha dit...

Ja no em queda res a dir... però estelades en mà i amb la tita fora, si de cas les mamelles també quedaria més fort, no? Vull dir, pit i collons...

Neandertal Total ha dit...

L'opció donada per Pere Llufa m'ha arribat al cor. També crec que seria la més convenient. I també la més divertida.

Llesca ha dit...

Tites fora sí, però a poder ser, pintades a mode de senyera si us plau.

Jordi ha dit...

Pintar-se la titola amb la senyera és un perill, si hom destrempa es pot quedar amb una bandera espanyola.

Jordi ha dit...

Pintar-se la senyera a la tita té un perill: si destrempes et quedes amb una bandera espanyola.

La RaTeta Miquey ha dit...

no m'agrada la mitja senyera, com no m'agraden les mitges raccions: menges la meitat i pagues el doble. Salut!

Josep ha dit...

Benvolgut Albert BiR:
home, tampoc tant! Ell encara creu en el federalisme. I en Santa Klaus (Barbie).

Benvolgut Mike:
M.V. és un bon amic i un antic company de pis. Marc s'anomena.

Benvolguda Pecadora:
com ho saps això dels claudàtors, parèntesis i guions (que no guionets)??

Benvolgut JMC:
doncs té vostè raó. De fet, ara els terroristes, rotllo Ussama, donen la cara i posen la veu.

Benvolguda Agnès:
massa calor, ningú em va oferir sexe.

Benvolgut Pere:
això ho deixem pel dia de la proclamació de la independència.

Benvolgut MARTELL:
molts diuen que María Emilia Casas és una patriota catalana.

Benvolguda Zel:
sí senyora

Benvolgut Neandertal Total:
i la més efectiva.

Benvolguda Llesca:
em sembla que el Jordi ja li ha respost.

Benvolgut Jordi:
bona observació. Patriòtica, fins i tot.

Benvolguda Ra Teta:
doncsa vostè li donaré racció doble. O triple, si cal.