diumenge, 4 de juliol de 2010

Sit Com Dom (epic fail)

Entrevistador— Doncs el seu burrículum encaixa molt bé en el perfil buscat.
Entrevistat— Jo sempre l'encaixo bé de perfil. També de cara, pel darrere i per la boca.

Entrevistador— Per cert, la feina requereix plena dedicació... d'això... té vostè càrregues familiars?
Entrevistat— No, jo carrego a la dreta. No sabia que aquests pantalons fossin tan ajustats.

Entrevistador— No, vull dir que si té vostè avis senils, pares malalts, germans politoxicòmans, cosins paricus...
Entrevistat— No, jo no tinc pares, ni germans. Vaig aparèixer per generació espontània.

Entrevistador— I fills?
Entrevistat— Doncs gairebé, però no. Tinc quatre avortaments.

Entrevistador— Sí? I això?
Entrevistat— En els darrers sis anys, quatre nòvies que se'm quedaren prenyades... i totes quatre avortaren.

Entrevistador— Quan el predictor entra per la porta, l'amor fuig per la finestra.
Entrevistat— Sí. En el fons totes volen ser mares, però no ara, i menys amb mi.

Entrevistador— Esforci's i apliqui's, que si en fa mitja dotzena, els de la Clínica Dexeus li regalaran un cap de setmana a Port Aventura.
Entrevistat— Això compensarà els insults i amenaces que rebo per part dels de Durex.

Entrevistador— On hi ha bons condons, no hi ha avortaments.

Sovint es diu que a internet pots trobar molta escòria infrahumana, però jo he tingut la sort de conèixer persones fantàstiques, com el Senyor Manel.

El Senyor Manel és un home creatiu i, entre d'altres meravelles, ha parit Sit-Com/Dom, una petita sèrie sobre les aventures d'un parell de preservatius. La cosa semblava prou interessant com per a fer-ne una petita adaptació en vídeo. D'això que en diuen una websèrie.

Malauradament, hem descobert que fa un parell d'anys algú ja va tindre la mateixa idea



El nostre gos en un post (no entenc aquest refrany, però queda bé).

En tot cas, de moment hem avortat els condons.

9 comentaris:

Jordi ha dit...

I no serà que ja està tot inventat?

La RaTeta Miquey ha dit...

No del tot, Jordi. Tot es pot reinventar, cal seguir pensant, anar més enllà.

La Lienas és una plasta. I ella ho sap.

Pere Llufa ha dit...

I si passeu i tireu milles? Qui coneix l'altra sèrie? És més, qui l'entén estant en anglès?

Al capdavall, ser creatiu no implica ser original.

Anònim ha dit...

si ,tot està més o menys inventat ja..

super felí

Llesca ha dit...

I què tal si feu la sèrie sobre enemes o sobre preservatius femenins?

Pare Bukkàkez ha dit...

Si fossim més com els nord-americans, que sols es miren el melic del seu conglomerat d'estats, no passaria tant això d'endur-se la decepció de veure que a un altre país ja han fet el què tu pensaves.
Amb Franco això no passava.

Queen ha dit...

Sempre volent ser originals...Si avui dia ja no hi ha res per a inventar, res per a descobrir.

sr. Manel ha dit...

Hola, jo sóc el plagiador; però no ho digueu molt alt que com em denunciïn serà la risa (Riquelme). Una risa de molts euros.

Això sí, no hi ha icona de merda que pugui descriure la meva cara al veure al youtube just el que havia imaginat. Un majestuós EPIC FAIL que vaig tenir l'honor de gestar en col·laboració amb en Josep (que se besen, que se besen).

Però després d'abortar, sempre s'ha de tornar a intentar; així que Josep, prepari's per un nou bukkake... d'idees.

Josep ha dit...

Benvolgut Jordi:
igual sí.

Benvolguda Ra Teta:
sí, cal pensar.

Benvolgut Pere Llufa:
mmm... podria ser...

Benvolgut Super Felí:
igual sí.

Benvolguda Llesca:
eps, apuntem la idea.

Benvolgut Bukkàkez:
totalment cert.

Benvolguda Queen:
pse... igual sí.

Benvolgut Sr Manel:
vaig obrint la boca.