diumenge, 19 de setembre de 2010

El ram del coure


Tractar amb la teua família
és una cosa que m'angoixa,
jo abans tenia xenofília
i ara tinc xenofòbia.

Doncs jo crec que és erroni,
i molt poc engrescador,
que quan parlem de matrimoni
ells treguin el mocador.

Saps que parlo amb cautela,
i no sé pas que concloure,
si tota aquesta parentela
va furtant cable de coure.


La Consellera d'Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila, ha declarat que a Catalunya no hi ha cap problema de marginalitat amb les persones d'ètnia gitana, que cap zíngar expulsat de França vindrà a Catalunya i que els partits xenòfobs no entraran al Parlament de Catalunya.


8 comentaris:

Temujin ha dit...

Del cobre, del hierro y alguna que otra actividad... Pedidles las facturas y vereis...

Txisky ha dit...

Aquests polítics segueixen tenint benes als ulls!. No és qüestió d'expulsions per races o creences sino perquè són uns mantes i uns xoriços, a fer el dropo a casa seva!. Si ets rumanès i treballador no sé de que has de tenir por!

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Em pregunto que deuen pendre amb el café alguns de bon matí.. per dir segons quines coses.

Agnès S. ha dit...

Bona la poesia!

Ja m'agradaria fotrel's a viure prop d'un campament quinze dies, i a veure si després tinguessin collons de tornar-ho a dir.

Albert B. i R. ha dit...

Que potser desconeix la presència del PP al Parlament?!

Jordi ha dit...

Els teus sogres són gitanos romanesos?

dadaista ha dit...

I arribarà el dia en el qual els espanyols podrem arribar a dir...

'Y vendrán otros peores que buenos nos harán'.

Bona autonomia, bona independència, bon profit.

Aristofeles ha dit...

em de ser solitaris, dic solidaris.
Ja no ens recordem de quan passavem fam, i l'extraperlo.
Per cert, Josep, a la foto sembles el Puigantich.