diumenge, 3 d’octubre de 2010

Incident a Lesbosants

N'hi ha de totes les edats, però la majoria són joves. N'hi ha de totes les tendències estètiques i tribus urbanes, però la majoria són (o van de) kombatives, o d' esportistes, o de muntanyenques. Han arribat poc a poc i sense fer soroll. A diferència del Gaixample no han canviat el paisatge humà ni han encarit el barri. Freqüenten els bars i cafeteries alternatius. Han arribat poc a poc i sense fer soroll. No molesten i ningú els pot retreure res. Són bones veïnes.

Però avui no us parlaré de la majoria silenciosa, avui toca parlar de la minoria sorollosa.




En un dels carrerons que van a petar a la carretera de Sants hi havia una família de paioponis (amb pinta d'anar de pícnic), un jubilat de mobilitat molt reduïda (sóc incapaç de dir-vos si anava o tornava), una parella de caribenyes (una mulata i una negra) i jo. Cadascú a la seua i sense ficar-se amb ningú.
En aquestes que apareixen una parella de lesbianes: una noia jove d'estètica esportista i una quarantona amb cara de votar Iniciativa. Les lesbianes no li feien cap mal a ningú, es limitaven a passejar ben agafades de la cintura, fent-se moixaines, en direcció a la carretera de Sants. I com que l'intolerància i la mala educació no coneixen fronteres, les dues caribenyes (dominicanes potser? no sóc capaç de distingir-ne l'accent) increparen les lesbianes. No reproduiré les seues paraules, però sí que us confessaré que era tanta la grolleria que se'm va escapar una rialleta. I ací vingué la part heavy, ja que a les caribenyes no les digueren res, però a mi la madura m'etzibà:

"Y tu de que coño te ríes!? Estarás contento cachocabrón!"

Anem a veure, què carai passava pel cervellet de la lesbiana madura? Quina mena de prejudicis arrossega?

És tan masclista què es pensa que eixes dones no tenien prejudicis propis i que només podien parlar i actuar sota les ordres d'un home?

És tan racista què es pensa que eixes negres no tenien prejudicis propis i que només podien parlar i actuar sota les ordres d'un blanc?

És heterofòbia? Tot i que la dona no tenia manera de saber si jo era hetero, gai o ves a saber que.



18 comentaris:

Senyor Merdevalista ha dit...

A jutjar pel què ha explicat, una combinació de les opcions primera i tercera seria bastant factible. Si hagués estat racista crec que s'hagués notat.
Ens deixa a mitges. Vostè va respondre-li alguna cosa o es va quedar callat?

Josep ha dit...

Estimat Senyor Merdevalista:
no vaig dir res, em vaig quedar flipant. No sempre tinc una resposta enginyosa a punt.

Mestre-tites ha dit...

Es tracta d'un fanòmenu de violència redirigida, perfectament explicat per la Ciència Veterinària.

Anònim ha dit...

Perdoneu la meva ignorància de les tribus urbanes... què són els/les paioponis?

Anònim ha dit...

Perdoneu la meva ignorància de les tribus urbanes... què són els/les paioponis?

Llesca ha dit...

No pateixi sr. Josep, realment no tenia escapatòria vostè. Si increpava a les caribenyes pel seu comportament, l'haguessin tatxat de racista misògin; si no les hi deia res, hagués estat insolidari i un masclista.
Conclusió: quan passegi per Sants, vesteixi's de dona.

Aristofeles ha dit...

De vegades es millor no riures de segons que, que encara reb el que menys culpa te

Txisky ha dit...

Collons!. A cagar a la via, els hagués dit jo!.

MARTELL DE REUS ha dit...

Jo que sóc de comarques (provincias)tampoc sé que són "paioponis".

No es pot esperar res de bo dels/les votants/es d'Iniciativa/a.

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Que deunostrusenyor no li enviés una resposta adient potser va evitar mals majors, imagini que l'esgarrapen i s'infecta...

Jpmerch ha dit...

Només puc dir una cosa, m'agrada més la tribu de la segona foto que la de la primera.

Missis ha dit...

Veig una evolució en la seva concepció de les senyoretes que s'estimen recíprocament. De la foto inicial del post a la final... bé, certament, és un altre prisma des del que mirar-ho.

Així doncs, no us desespereu, aquesta experiència, en el seu subconscient, ha estat plaentera a més no poder.

El senyor gerent ha dit...

Jo sé que són els paioponis però... ¿¿¿¿els votants d'iniciativa???? què són?

xavi ha dit...

jo crec que és una lectora infiltrada de la seva xarxa de mega enemigues, que el tenen controlat, i el va reconèixer malgrat la franja vermella

Albert B. i R. ha dit...

No es va dirigir a les caribenyes perquè llavors l'haguessin pogut titllar de racista? Vaig veure un fet semblant al metro. Un va increpar a un noi llatinoamericà perquè s'havia colat i una dona que estava pagant el bitllet li va engegar un "racista". L'home es va quedar astorat i se'n va anar sense dir res. Suposo que quan et deixen anar una així (a més era d'hora pel matí) no deus saaber gaire què respondre.

Angels ha dit...

És un cas clar de misàndria. "per a què volem els homes, si ja no fan falta ni per a procrear!"

El problema és que estes xiques no saben què és una bona...

Lo pròxim dia li proposes de fer un trio; probablement de trenque la cara, però a tu ja te van los esports de risc...

C.E.T.I.N.A. ha dit...

El problema el tenia la pobre lesbiana que en el fons esperava que vostè sortís com un cavaller en defensa de las dames ultratjades. la molt estúpida es creu molt independent però en el fons es tant masclista com la seva àvia.

Jo de vosté li hagués clavat un amà d'hòsties a la lesbiana, una altra a las caribenyes i una altra als jubilats per que no puguessin dir que era un atac homòfob o xenòfob. I hagués continuat el meu camí.

Miraculosa Miró ha dit...

M'agrada aquesta entrada! i ja saps que jo amb aquests temes em faig un embolic.
Salut!