dissabte, 2 d’octubre de 2010

Tardor calenta 2

Encara no és oficial, però és força probable que la meua família política s'amplie amb un nou membre. Si fins ara l'estrella era el meu sogre, l'home calb i amb pèl a les orelles, ara es pot incorporar un nou fitxatge: un cunyat calb i negre. Això sí, sens pèls a les orelles.

Vostès ja saben que jo sóc un home tolerant.
És més, un servidor de vostès és el súmmum de la tolerància.

Estic obert als vostres suggeriments per a donar-li al calb negre la benvinguda que es mereix. Digueu la vostra a la secció de Comentaris.

20 comentaris:

Pere Llufa ha dit...

És realment complicat aconsellar sobre quin tipus de benvinguda cal donar en aquests casos, perquè el principal perill és que l'individu en qüestió vulgui agrair-vos la rebuda aplicant-vos clarament els conceptes "introduir-se a la família" i "calb negre".

PS: Veig que a la vostra família l'obsessió per les cigales grosses no només és vostra.

Anònim ha dit...

Cunyat perquè disposa de genitals femenins? Calb perquè ens ensenyarà el cul? Negre perquè a partir d'ara serà aquest nou ésser qui actualizarà el blog?

zel ha dit...

Molt estimat Josep, de moment no puc deixar escrit coherent perquè,
1- ja saps que sóc estranya
2-m'h passat una bona estona llegint posts endarrerits i estic reflexionant 8no escaquejant)
3-el comentari lúcid i clavat de molts dies de vaga prou dèficit, m'ha emocionat, i espero i desitjo que cap empresari se n'adoni


D'altra banda, de la foto de mínims no dire res, recordo una aventura de la meva tendra joventut (23) una nit de platja...pfffffffffff callo

I pel nou membre? res, home, com més gent millor, tu sabràs entomar-ho com calgui.

Perdó per l'extensió, però ho havia de dir, desp´rés de tant silenci...

petonassos!

zel ha dit...

òstia que espessa estic, dissabte i encara estic adormida...ja em perdones...

Agnès S. ha dit...

M'has fet recordar un capítol de "Lo Cartanyà", quan arriba l'Angaua al poble, i al creuar-se amb ell li diu: " No gràcias, no queremos nada" i passa de ni mirar-lo. ...Després resulta que te la carrera de periodista, metge, i que parla un català més que correcte.

xavi ha dit...

Li lliuraria un pot de vaselina i un "oi que no ens farem mal?"

Josep ha dit...

Benvolguts lectors, benvolgudes lectores:

cunyat vol dir xicot de la meua cunyada.

Pere Llufa ha dit...

El vostre germà, doncs?

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Vosté coneix la família i el sogre, en funció d'això, feliciti'l o doni-li el condol.

GAIA ha dit...

No sé... donar-li el condol potser?

Llesca ha dit...

Digui-li que són jueus i que si vol entrar a la familia ha de ser circumcidat. Segons tinc entés, la seva cunyada li ho agrairà.

Però si ja ve circumcidat de casa no se m'acudeix res més.

La RaTeta Miquey ha dit...

Jo faria un taller de panellets plegats. Fent boletes conèixes molt a les persones i a més podreu intercanviar truquillus. Ara bé, oju! que si menjant us trobeu algún pèl no serà pas seu cap... (el de dalt)

Aristofeles ha dit...

Això es mereix un banquet!. Li tens que fer una festa de bemvinguda sorpresa!. Sorpresa vol dir que no se l'espera, que el portes enganya't! Penja fotos del Samuel L Jackson, musica de la motown. Sempre s'enrecordarà

El senyor gerent ha dit...

Pregunti-li si és animista. Si ho és, un cony de catòlic menys a la família. Bien !

Missis ha dit...

I els pèls, si no són a les orelles, a on diantre els té?

Jpmerch ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jpmerch ha dit...

L'únic que ha de fer és deixar-li ben clar que és vosté qui fa les gracietes a les reunions familiars i el que és més important, no deixe que li canvien el lloc on s'ha assegut a taula fins ara.

Açò és aplicable a cunyats de qualsevol color, tinguen el cap pelat o no.

Dr. Muerte ha dit...

Jo li fotria un tall al bell mig del front en forma d'X i li diria que si es passa de la ratlla ja té feta la diana pel MK40 de butxaca que sempre porta a sobre. Segur que així es guanyarà el seu respecte.

C.E.T.I.N.A. ha dit...

Jo directament l'entraria amb un carinyós: Que passa bola de billar, negra?

Josep ha dit...

Benvolgut Pere Llufa:
un "calb negre" és una mica anti-higènic, oi?

Benvolguda ZEL:
gràcies pel compliment. Pel que fa el meu cunyat negre, el tractaré igual de malament que si fos blanc. Ell també té dret a ser vexat i humiliat.

Benvolguda Agnès S:
l'andova aquest canta rap i és llicenciat en dret. Dos defectes greus.

Benvolgut XAVI:
bona idea

Benvolguda Tiquismiquis:
igual el meu sogre li diu "fugim tots dos al Senegal, que amb aquest melenut de Sants ho passarem malament".

Benvolguda GAIA:
el condol i el condó, que encara deixarà prenyada la cunyada!

Benvolgut Llesca:
els musulmans de l'Àfrica també practiquen la circumcisió.

Benvolguda Ra Teta:
aniré amb compte.

Benvolgut Aristòfeles:
sí, es recordarà dels meus morts.

Benvolgut Senyor Gerent:
crec que és musulmà. Li donaré pernil.

Benvolgut Missis:
dins del crani, substituïnt la manca de neurones.

Benvolgut JP Merch:
així es parla!

Benvolgut Dr Muerta:
en prenc nota...

Benvolgut CETINA:
ADJUDICAT: L'ANOMENARÉ BOLA 8