dijous, 18 de novembre de 2010

Espai grautït: DB

Espais gratuïts de propaganda electoral: Des De Baix.

Des de Baix és una candidatura unitària que neix de l’acord entre diverses organitzacions polítiques com Revolta Global-Esquerra Anticapitalista, Corrent Roig, Lluita Internacionalista i diversos activistes de moviments socials. Es defineix com una candidatura d'esquerres, ecologista, pacifista, sobiranista, feminista, internacionalista i anticapitalista.

Des de Baix és una candidatura decebedora. Amb aquest nom, jo m'esperava unes noies que comencen des de baix i, a càmera lenta, van pujant.

Comencen per baix i van pujant.

15 comentaris:

Aristofeles ha dit...

tu tens molta imaginació! fa molts anys una noieta que es deia Cicciolina va muntar un partit a italia com tu vols

Remitjó ha dit...

Umm, el "fetish".. Junt amb les "milf" i les "mature" les meues categories preferides...

Alyebard ha dit...

Totalment d'acord amb el teu punt de vista. Uns altres que no penso votar.

_MeiA_ ha dit...

jajajjaja
doncs jo no el votaré! a més que no siguin els nois que comencin des de baix! ajjajaja

iaiapunkarra ha dit...

Si es defineix com a "feminista" enlloc d'antisexista, ja els hi poden donar pel cul. Des de baix, si volen.

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Meia, jo et dono suport

Mr. Missis ha dit...

Marededéusinyor... si cal comencem des de les clavegueres!

Anníbal ha dit...

Baja!!!! no sigueu tan durs!!! Aquesta colla són força simpàtics!!! i l'espot que van fer la campanya electoral anterior (es presentava només Lluita Internacionalista) era prou "engrescador". Potser els cal definir-se una mica o, més aviat, acotar la definició!!!

Tampoc els votaré, però en cas que tingui dubte és la meva quarta opció!!!

Salut!!!

iaiapunkarra ha dit...

Avui, a mercat, un tio que més aviat semblava sortit de Proyecto Hombre o Reto a la Esperanza -amb tots els respectes del món per a aquests nois- estava repartint propaganda. Em pensava que era d'algun centre d'aquests, però resultava que era d'aquest partit.

Si resulta que al final el tio no era un toxicòman en procés de rehabilitació -a qui el partit paga quatre duros per pasar-se el matí repartint propaganda i seria completament respectable-, sinó un militant que ho fa gratis o, pitjor encara, un candidat, és que realment vénen des de baix.

Llesca ha dit...

El nom d'aquest partit pot portar confusió i frustració a la gent que pateix nanisme.

Jordi ha dit...

¿Un partit que neix de les clavegueres?

SERGIBR ha dit...

Ahir em van donar un triptic d'aquesta gent i no sé, què vols que et digui...sembla com si volen guanyar vot a base de consignes de pedro pico & pico vena.

Josep ha dit...

Benvolguts lectors, benvolgudes lectores:
aquesta candidatura només ha obtingut 7189 vots... jo em pensava que hi havia més afició als peuets!

penyabogarde ha dit...

però DDB tenen majoria absoluta dins del bogardisme, que consti en acta.

Josep ha dit...

Benvolguts Bogardistes:
ah, llavors us visitaré!