divendres, 19 de novembre de 2010

Espai grautït: PGLBTH-TSI

Espai gratuït de propaganda electoral: Partit Gai Lèsbic Bisexual Transsexual i Heterosexual - Tots Som Iguals (PGLBTH-TSI).


El PGLBTH-TSI és un partit hereu del Partit de les Llibertats Civils i defensa la plena llibertat individual. Qualsevol persona major d'edat té dret a fer amb el seu cos i la seua vida allò que vulgui, sempre i quan no perjudiqui els altres. Això inclou la plena legalització de les drogues, l'avortament, l'eutanàsia o la prostitució.
També defensa una política basada en l'austeritat: reduir de 15 a 9 el nombre de Consellers, així com baixar el sou dels alts càrrecs de la Generalitat.




SI T'HAN DE DONAR PEL CUL, COM A MÍNIM QUE T'HO FACIN PROFESSIONALS.

13 comentaris:

Mr. Missis ha dit...

Els hermafrodites també hi tenim lloc?

La nena del pou ha dit...

El proper fes-lo del partit dels pagesos per la dignitat rural catalana..

Aristofeles ha dit...

però això ja ho defensa el Psoe...

Enzo ha dit...

No m'ha arribat la papereta a casa d'aquests, deu ser que no paguen els seus impostos com PSOE, CIU, C's, etc.

Albert B. i R. ha dit...

Jo que creia que era impossibel trobar unes sigles més llargues que ICV-EUiA! Només això ja té mèrit.

xavi ha dit...

... la cap de llista és una reconeguda dominatrix de BCN

Agnès S. ha dit...

Només em cal saber si també defensen el català i la nostra cultura, per lo demés estic d'acord amb tot, prioritzant la reducció de sous dels alts càrrecs.

Anníbal ha dit...

Òsties!!! el seu programa és tot un diamant en brut; a part de voler omplir el país de fires comercials, l'apartat de medi ambient és per descollonar-se, vaja que un cop llegit no sé com algú pot tenir dubtes a l'hora de votar-los.

Salut!!!

Dani ha dit...

I jo que em pensava que els gais tenien més obsessió per l'estètica… Les faltes d'ortografia i el disseny del web em fan tirar enrere, però la proposta que la Generalitat "construeixi vehicles 100 x 100 elèctrics i sense necessitat de recarrega cada dos per tres si no puntuals, que es pot", m'ha fet decidir de votar-los.

Alyebard ha dit...

Ara ja dubto entre votar aquests i els del cuir...

La RaTeta Miquey ha dit...

El millor: "LA COLETILLA" final... si, per això de la cua...

Jordi ha dit...

Hi ha gais i lesbianes a tots els partits: Rita Barbera, Miquel Iceta...

Josep ha dit...

Estimats lectors, estimades lectores:
al final només han obtingut 498 vots... el món és ple de malfollats!