dissabte, 20 de novembre de 2010

Espai grautït: PUM+J

Espais gratuïts de propaganda electoral: Por un Mundo Más Justo (PUM+J)

Por Un Mundo Más Justo (PUM+J) és un partit polític espanyol d'àmbit estatal, creat el 2004, i que segons els seus estatuts, té per objectiu principal l'eradicació de la pobresa i la consecució de la igualtat al món. Promou l'increment de la quantitat i qualitat de l'Ajuda al Desenvolupament, polítiques de condonació de deute , i unes regles justes de comerç internacional.


Malauradament, a l'hora de denunciar les desigualtats i promoure el just repartiment de la riquesa, aquest partit no entra en qüestions més transcendents. Per exemple: observeu quina diferència brutal hi ha entre el senyor de l'esquerra (ciutadà d'un país ric d'Europa) i el de la dreta (originari d'un país pobre del Sud-Est Asiàtic) .
Esfereïdor, oi?

11 comentaris:

victoria eugenia ha dit...

He trobat molts detalls molt original. Feicitats. Victoria.

Agnès S. ha dit...

Per sort meva, mai m'he trobat en cap de les injusticies de les fotos...

pons007 ha dit...

Estic a l'expectativa de trobar un partit que solucioni aquest tipus de desigualtats ^^

Mr. Missis ha dit...

Estic aplaudint a rabiar!!!

_MeiA_ ha dit...

Ui ui ui... també crec que s'ha de posar remei a aquestes desigualtats tan evidents! o_O


Com deia la meva iaia: totes les masses piquen!

Anònim ha dit...

M'ha recordat aquell acudit que diu:

-T'agraden les noies amb moltes mamelles?

- Amb més de dos em fan fastic

Anònim ha dit...

La mamelluda de la foto és la teva sogra i l'europeu ric el teu sogre? Ara s'enten perquè estimes tant la teva família!

Alyebard ha dit...

Aquests ja comencen a fer-me certa gràcia. Fem desaparèixer les dessigualtats! Totes les dones amb tres mamelles i els homes amb un arbre de nadal!

Jordi ha dit...

¿Són d'una ONG?

Josep ha dit...

Benvolguda Victòria Eugènia:
moltes gràcies!

Benvolguda Agnès S:
felicitats... o condols, no sé...

Benvolgut PONS 007:
tu, jo i milions de catalans.

Benvolgut Mr Missis:
moltes gràcies!

Benvolguda __MeiA__:
una dona sàvia, la teua iaia.

Benvolgut Anònim:
bon acudit.

Benvolgut Alyebard:
sí senyor!

Benvolgut Jordi:
una ONG, o una secta, ves a saber.

Josep ha dit...

Estimats lectors, estimades lectores:
al final només obtingueren 2100 vots