dijous, 16 de desembre de 2010

La gent s'autocita

Enccoratjar un blogaire per a que s'autociti és com dir-li a un ludòpata que és el seu dia de sort, o a un ninfòmana que ha de gaudir del seu cos: totalment innecessari, ja ho fan solets. De tota manera, si tens un bona excusa per a practicar el teu vici, el practiques més a gust.

Un servidor predica amb l'exemple i fa d'apòstol de l'autocita, raó per la qual s'ha passat per blogs d'amics, coneguts, saludats i estrangers que no conec de res, tot deixant els meus comentaris amb l'autocita corresponent.


Lligar temes no és fàcil. A tall d'exemple, alguns llocs on m'he autocitat:

- Blog de trens: "Ah, com m'agraden els trens que van per la costa mediterrània. http://descans.blogspot.com/2010/07/foment-de-dites-i-refranys.html". Trens i sexe, sí, una lògica associació d'idees.

- La Llum de Janus: "Ui, aquest dibuix és el que jo em pense? Sí, sí... són espermatozous... I parlant de semen: http://descans.blogspot.com/2010/05/una-festa-desfassa-i-ambigua.html" Bé, potser el que hi ha al dibuix són llumets de Nadal... però a mi m'han semblat espermatozous lluminosos. Nadal i sexe, sí, una lògica associació d'idees.

- Can Ferrús: "M'agrada el Turó de l'Home. Saps quin és l'origen etimològic d'aquest topònim? Es veu que a principis del segle XII, al cim del Turó, quan arribava la nit de Sant Joan tot d'homes anaven a pescar sirenes.Sí, pescaven sirenes. Les sirenes són dones amb cua: http://descans.blogspot.com/2009/01/ho-confesse-magraden-les-trans.html. I com que allò era un camp de naps, doncs li posaren aquest nom." Muntanyes nevades i sexe, sí, una lògica associació d'idees.

Gaudiu de la setmana de l'autocita!

11 comentaris:

Remitjó ha dit...

Jo també em vaig autocitar, aquí i aquí...

Aris ha dit...

això es el hitparade de l'autocita

Jordi ha dit...

Autocites i sexe, una lògica associació d' idees.

El porquet ha dit...

Autocites i sexe = autoestimulació?

iaiapunkarra ha dit...

Pel que veig pels comentaris que deixes per altres blogs, em sembla que t'has autocitat més durant tot l'any que no pas aquesta setmana. És en el fons una teràpia de xoc imposada pel teu psiquiatra? Si és aixís, és calb i amb pèls a les orelles?

xavi ha dit...

Et deixo un espai per autocitar-te de franc

SM ha dit...

Jo també he fet la meva modesta contribució, tot i que al costat del mestre no sóc res...

Mike Tracking ha dit...

Senyor Josep, el que sempre ens deixarà sense paraules és qualsevol excusa totalment inconnexa per a situar a cada post una imatge d'alguna noia lleugera de roba que sembla extreta d'una novel·la de Ferrant Torrent.

Jo no puc participar de l'autocita fa menys d'un any que estic situat al món blogaire i a més d'un onanista qualsevol podria semblar imbècil amb l'historial de posts que arrastro. Estaré pendent a la seva propera creació d'una campanya

Anònim ha dit...

En lloc d'una autocita trobo que li aniria millor una auto-felació. El veig molt carregat últimanent.

Agnès S. ha dit...

S'acaba la setmana...i no em decideixo per quin post autocita'm.

A mi m'agrada més autocitar i que m'autocitin...no ho se...

Tyler Durden ha dit...

Dono fe. Vaig rebre dues honorables autocites 1 i 2. Ara fins i tot les trobo a faltar.