dilluns, 3 de gener de 2011

Any nou, mansió nova

Benvolguts lectors, benvolgudes lectores:

aquests dies el meu blog té una activitat sota mínims. Aquesta aturada no és deguda als excessos nadalencs, ni a un pic de feina, ni que m'hagin segrestat un regiment de rosses mamelludes amb desitjos incompresiblement libidinosos. Res de tot això.

El que passa és que estic de mudança. Em canvio de pis.

El meu dubte és:

Quatre mudances en menys d'una dècada és ser nòmada?

Els tuaregs són els homes blaus del desert. Els del bosc s'anomenen barrufets.

15 comentaris:

Txisky ha dit...

Ho lamento per vostè, el segrest a càrrec de rosses mamelludes prometia...

Remitjó ha dit...

Segons els motius.

Les opcions són:

a- canvia vostè de pis perquè augmenta el seu nivell adquisitiu i de vida. No és vostè nòmada, sinó un protagonista de "Quien vive ahí?"


B- el motiu és que no pot pagar el lloguer i el foten fora cada 4 anys. Sí és vostè nòmada. si en comptes de viure a Barna, visquera a París, ja estaria camí de Romania amb l'agència Viatges Sarkozi"

MARTELL DE REUS ha dit...

Molt em temo que posats a patir un segrest teniu més probabalitat de ser segrestat per un regiment de feministes bigotudes macandes de qualsevol desig libidinós que no pas per les rosses que esmenteu.

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Quatre mudances en menys d'una dècada és viure de lloguer

El porquet ha dit...

Vós no sou nòmada, sou un fugitiu de la justícia.

Aris ha dit...

si visquesis en una tenda series nòmada, si no, pot ser turisme interior. Per cert, el nou pis té veïnes en plan super-vixens de Rus Meyer? si es així, a veure si fas fotos i les penges el blog!

_MeiA_ ha dit...

Has de fer la mudança quan treballes, no quan tens festa!!!!!! perquè amb una mudança et donen un dia de festa!!!!

Aiiiiins... aquestes mamelludes et fan perdre el cap!!!!

Anònim ha dit...

No ets nómada fins que no fas la mudança posant-ho tot en una motxilla i carregant-ho a l'esquena.
Jo he ajudat a una persona (dona per més senyes) a fer tres mudances en menys d'un any i tots tres cops ha hagut de llogar cotxe. Sé que abans que acabi aquest any l'hauré d'ajudar altre cop. Sóc del gènere khilipolles. I know.

òscar ha dit...

Mira que el segrest no sembla, a priori, una activitat massa recomanable. Però entre una mudança cada quatre anys i el segrest per part d'aquest grup de rosses mamelludes, crec que no hi ha color.

L'illa dels monstres ha dit...

Planyo als que el deuen ajudar cada cop amb la mudança. Espero que com a mínim els vagi alternant i no els malgasti gaire de cara a futures mudances.

Agnès Setrill ha dit...

No se si ets nòmada, però segur que has anat deixant pel camí moltes coses inútils i que no valia la pena guardar.

Carlos Fox ha dit...

Espero i desitjo que aquesta sigui l'ultima.

Brindo per aixó!

Per cert, i vostè quan descansa?

iaiapunkarra ha dit...

I el sogre, què hi diu?

La RaTeta Miquey ha dit...

ooh.. i ja no hi haurà estelada, a la plaça???? (un trasllat? vaya regal de Reis li han fet a vostè, sr!)

Josep ha dit...

Benvolgut Txisky:
jo també ho lamente, molt!

Benvolgut Remitjó:
més aviat la B

Benvolgut MARTELL de REUS:
tinc por...

Benvolgut CETINA:
sí. Tot i que alguns fan el mateix pagant hipoteca. Els notaris en donen fe.

Benvolgut Porquet:
sí, és cert.

Benvolgut Aris:
estic investigant el ramat, a veure que hi pesque.

Benvolguda __MeiA__:
sí... NO M'HI HE EMPADRONAT i em reserve els dies... he he he, sóc fred i calculador...

Benvolgut Anònim:
jo també ho sóc...

Benvolgut Òscar:
quatre anys? M'ix una mitjana de DOS I MIG!

Benvolgut Illa dels Monstres:
els fisioterapeutes em tenen en molt bona consideració.

Benvolguda Agnès S:
sí, això sí.

Benvolgut Carlos Fox:
No vull veure un camió de mudances en, com a mínim, un lustre. O dos.
Jo descanse constantment.

Benvolguda Iaia Punkä:
no sé que és el que ha dit, no sé parlar swahili.

Benvolguda Ra Teta:
la regalaré als veïns del1er-1a, que són del PP.