dijous, 20 de gener de 2011

Converses molt post-coitals (tres anys després)

Ella— El gos és el millor amic de l'home, però el millor amic de la dona és el gai.
Jo— I pensar que abans de conèixer-te jo era un home tolerant.

______________


Jo— Quin mareig! Però... per què t'has posat tant perfum, no veus que ho empudegues tot?
Ella— Perquè he quedat amb un home casat.

______________


Jo— I què ha estat de la teua vida sexual aquest darrer any?
Ella— He fet un ménage à trois, un trio. Dos homes i jo.
Jo— T'ho vas passar bé?
Ella— No gaire. Estaven més pendents de donar-se plaer a ells que de donar-me'l a mi.
Jo— Bé, igual és que hi ha poca gent purament bisexual, al 50-50%. La majoria prefereixen una cosa o l'altra, 40-60%...
Ella— Deixa't estar, que el costa és trobar homes que em fotin cas!

______________




______________


Ella— Aquell amic teu que era verge, encara segueix verge?
Jo— Sí. Coneixes alguna noia que vulgui quedar amb ell?
Ella— No, conec el que redacta la llista de candidats per a rebre la Creu de Sant Jordi.

8 comentaris:

MARTELL DE REUS ha dit...

Des que és vigent la prohibició de fumar, les converses post-coitals s'han incrementat qualitativament i quantitativa.

Paquita ha dit...

Tu: Ha estat bé, oi?
Jo: Si...vaig al lavabo.
Tu: A rentar-te?
Jo: A acabar la feina...

comentalsostres ha dit...

www.comentalsostres.blogspot.com

Agnès S. ha dit...

Es senten unes claus que obren la porta.
Jo: Que fem????
Ell: Ssss, calla, fem-nos els dormits, no tenim temps de res més.

Jordi ha dit...

Ser amic de la teva ex té aquestes coses.

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Ella - M'agradaria tenir un fill
Ell - Amb qui?

Josep ha dit...

Benvolgut MARTELL:
doncs miri vostè, jo procuro enclotar només dones no-fumadoes. A les altres la figa els fa olor a cendrer.

Benvolguda Paquita:
això sí que és una queixa formal.

Benvolgut Comental Sostres:
hores d'ara poca cosa li puc dir a l'alopècic eixe. Fa temps que no el llegeixo.

Benvolguda Agnès S:
molt bona!

Benvolgut Jordi:
no ho sap vostè prou!

Anònim ha dit...

pajillerruuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!