dilluns, 7 de març de 2011

Això de la setmana blanca

Les escoles del Principat de Catalunya viuen la setmana blanca. Unes tot just l'acaben, i les altres tot just la comencen. Es tracta de la primera i última setmana blanca que es fa al nostre país.

No sóc del gremi de l'ensenyament, així que no entraré a valorar si aquesta setmana blanca és una idea bona o dolenta. Però una cosa tinc ben clara: tot allò que és breu i efímer, amb els pas dels anys, s'acaba veient de manera positiva. En canvi, allò que és constant i reiteratiu, és vist com una cosa pesada i desagradable. Per exemple: el Festival de Woodstock es considera una fita històrica, mentre que la Passió d'Esparreguera es veu com un rotllo insuportable.

És per això que m'atreveixo a profetitzar que l'any 2027 molts joves ens preguntaran "Ei, què era allò de la setmana blanca? Què és el que fèieu?". I més val que tinguem una bona resposta, en cas contrari es poden pensar que era:

A) La setmana triomfant del Real Madrid.
B) La setmana de la caspa.
C) La setmana de les canes.

A, B i C en una sola imatge.


D) La setmana de les pistes d'esquí.
E) La setmana de la cocaïna.
F) La setmana de la cocaïna a les pistes d'esquí (eslàlom enfarlopat, tota una experiència)
G) I, òbviament, allò que tots esteu pensant:


Esteu avisats.

6 comentaris:

El senyor gerent ha dit...

Carai tu !!! Quin estornut aquesta noia. Ves no es tapi, no...

Alyebard ha dit...

això sí que és post-feminisme!

Jordi ha dit...

Bona manera de celebrar el dia de la dona.

maria ha dit...

Podries haver posar solucionari com els test de la Cosmopolitan, "si has elegido la opción "a" significa que eres...". És que el primer que m'ha vingut al cap és l'opció "e", però el meu subconscient pensava en la "g". Estic preocupada.

:)

Aris ha dit...

de fet, això d'anem a esquiar al meu temps volia dir el que tots malpenseu...visca la setmana blanca al corty inglés!

Josep ha dit...

Benvolgut Senyor Gerent:
no, millor que no!

Benvolgut Alyebard:
sí. Sobretot post.

Benvolgut Jordi:
oi que sí?

Benvolgut Maria:
jo no estic preocupat, estic il·lusionat.

Benvolgut Aris:
visca!!