dijous, 3 de març de 2011

Això de la salut

Anit tenia una mica de mal de coll. Aquest matí m'he llevat amb molta tos, congestió nassal i mareig. He fet una consulta a Yahoo Respostes i m'han dit que hi ha dues opcions: o tinc un lleuger refredat o estic patint un brot d'Èbola.

He fet una cerca al Google Imatges, a veure que és l'Èbola i m'he trobat que em puc quedar així:


M'he esgarrifat. He buscat pel Youtube la millor manera de combatre el virus Èbola i m'ha eixit això:



Una cosa tinc ben clara: el Conseller Boi Ruiz pot seguir retallant la despesa sanitària. En comptes d'un 10% podria retallar el 90%. Al cap i a la fi, a l'era d'internet, no ens calen metges, ni inferemeres, ni farmacèutics. Només fibra òptica i saber cercar.

17 comentaris:

Jpmerch ha dit...

Greu malaltia, no el matarà però li costarà llevar-se-la de damunt.

pons007 ha dit...

no pateixis l'èbola es com el sarampió, un cop ho passes ja no el tornes a passar mai més

maria ha dit...

Òstic! em penso que jo també tinc un brot d'Èbola!

iaiapunkarra ha dit...

Curiós que ara ja no facin tanta campanya perquè la gent no s'automediqui...

Llesca ha dit...

Això no és res. Aquestes senyores quan van al bingo són encara més agressives.

Puji ha dit...

Totalment d'acord. Ahir, sense anar més lluny em vaig operar jo mateix d'apendicitis amb les instruccions trobades al Foro Nosolocoches, hoygan.

Txisky ha dit...

I no es queda sense veu quan li entra molta tos?. És que la resta de símptomes sí que els tinc: més que res per descartar que jo tingui l'èbola!.

sergibr ha dit...

Com és que no hem anat mai a un mitting del Pp? Pel que veig, hi ha tema.

helena arumi ha dit...

Tens un refredat i prou. No em diguis que ets hipocondríac?
Apa, pren caldet, algun analgèsic i algun antial·lèrgic per la congestió i en dos dies, estaràs com nou!
:)

Mortadel·la ha dit...

Prefereixo no buscar. A mi m'agafen tots els mals només de llegir els prospectes. I sí, jo sí que soc hipocondríaca. Quina malaltia és aquesta? Vull dir és perillosa? AMb un si o un no com a resposta ja en tinc prou. NO cal que us allargueu...

Josep ha dit...

Mortadel·la:
no cal que pateixis, ser hipocondriac no és greu.

helena arumi ha dit...

Sí que és greu, tot el dia pateixen!
I viuen en un estat d'angoixa permanent!

noveldaytantos ha dit...

Sempre podrem posar-nos en venda per a experiments científics. El que no sé és si haurien compradors.

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Remeis de l'avia i ibuprofé, ara els metges només recepten aixó... és més dubto que siguin metges, són actors que també usen google.

La RaTeta Miquey ha dit...

... acabo de buscar "mocos" al google (congestionada total) i la tercera resposta és curiosa... una altre manera d'alimentar-se..

Josep ha dit...

Benvolgut JP Merch:
això em temo!

Benvolgut Pons 007:
quin gran consol!

Benvolguda Maria:
o dos... mai se sap!

Benvolguda Iaia Punkä:
he he he... em recorda la retallada sanitària que va anar acompanyada del programa de Txumari Alfaro.

Benvolgut Llesca:
és cert que si fan bingo tenen un orgasme?

Benvolgut Puji:
Ui, ForoCotxes, quina Meca!

Benvolgut Txisky:
mmm... vostè fuma? i el virus èbola, també fuma?

Benvolgut Sergi BR:
a triomfar!!

Benvolguda Helena:
i si no, eutanàsia.

Josep ha dit...

Benvolgut Noveldaytantos:
eps, el compren tot o va per peces?

Benvolguda Tikis Mikis:
ja ho tinc! ELS POSEM BATA BLANCA A LES IAIES!!

Benvolguda Ra Teta:
busca a ForoCotxes.