dijous, 21 d’abril de 2011

Fracàs literari 1

Volia escriure un relat d'inspiració tolkeniana, però no me'n surto. Els hòbbits se'm fan prims i amb els peus depilats, els elfs m'ixen lletjos i malaltisos, i els nans els tinc alts i claustrofòbics. Del mag no us en puc dir gaire res, només que el tinc amb ansiolítics i visitant els psicoterapeuta dos cops per setmana.



El que diuen dels elfs i el sexe és cert. En canvi, el que es creu dels gais és fals: ni elegants, ni sensibles, ni sofisticats.

5 comentaris:

Jordi ha dit...

No ets el primer que diu que els elfs son gays.

Molon labe ha dit...

I més després de jugar al dragon age....

Toni Cano ha dit...

Vaig conèixer un elf a un concert de Power Metal i el vaig trobar educat, net i pulit. Crec recordar que em va tocar el cul, però ara no ho sabria dir del cert.

Josep ha dit...

Benvolgut Jordi:
sí, alguna cosa he sentit a dir en alguna coneguda discoteca del gaixample.

Benvolgut Molon Labe:
eps, que jo mai he jugat a DA.

Benvolgut Toni Cano:
fem veure que no va passar res, fins el proper concert.

Josep ha dit...

Benvolgut Jordi:
sí, alguna cosa he sentit a dir en alguna coneguda discoteca del gaixample.

Benvolgut Molon Labe:
eps, que jo mai he jugat a DA.

Benvolgut Toni Cano:
fem veure que no va passar res, fins el proper concert.