dilluns, 27 de juny de 2011

No és ell, sou vosaltres, manxecs

Ell Crec que hem de parlar.
Ella Com!? Que em vols deixar!?
Ell No. Bé, sí. No. Sí. Sí.
Ella Però per què!? Parla, cabronàs!!
Ell Mira no anem bé, t'aprecio com amiga, però no estic enamorat de tu. En el fons ets bona persona, però em resultes insuportable. Els nostres gustos són incompatibles i ja m'he cansat d'anar cedint. Ja no m'atreus. Bé, de fet mai m'havies atret gaire.... No m'atreu el teu cos, tampoc la teua cara, m'avorreixen els teus monòlegs, no suporto les teues amigues, ni la teua família, no m'agraden els teu cabells, ni la música que escoltes i sexualment m'ho passaria millor amb una mòmia inca. Això sí, no hi ha terceres persones.
Ella Però... però si jo he estat sempre així! Per què em deixes ara, precisament ara?
EllPerquè ara els teus pares s'han arruïnat i ja no ets un braguetassu.



RENFE supremeix l'AVE entre Conca, Toledo i Albacete. El Ministerio de Fomento, RENFE i ADIF han descobert que no és una línia rendible. O han descobert ara, que el PP els ha guanyat les eleccions a Castella-La Manxa.
Quan el PP governi a Madrid ja sabem on posaran l'Aeroport d'El Prat: a Badalona.

5 comentaris:

Jordi ha dit...

L'espoli fiscal serveix per això. Quina vergonya!

helena arumi ha dit...

Sí, quina merda està dins aquest estat repugnant. Fa segles que hauríem d'haver assolit la independència i encara estem com estem...

:-(

helena arumi ha dit...

estar,perdò

Jaume Pubill ha dit...

Molt bo el post!Les coses són ben bé així com les descrius..
Miraré d'anar-te llegint perquè m'agrada el teu estil.
Una abraçada

Josep ha dit...

Benvolgut Jordi:
bé, la gent vota el que vota.

Benvolguda Helena:
et diré el mateix que al Jordi, QUÈ CONY VOTEM!?

Benvolgut Jaume Pubill:
moltes gràcies! Fins ben aviat