diumenge, 7 d’agost de 2011

Noces garriguenques 2

Això d'anar a un bodorriu és més complicat del que sembla. La coincidència de l'agost amb el Ramadà fa que al barri on visc només estiguin oberts els comerços regentats per paioponis. La meua dieta n'ha sortit greument afectada i estic guanyant pes i perdent alçada.

Per tal de combatre els efectes de la mala alimentació he decidit provar el famós Mètode Dukan, a vore si és tan efectiu com diuen.
He fet una cerca per internet i m'he trobat això:






I la veritat és que és molt efectiu: escoltar cada dia aquest grup et provoca tal diarrea que en un parell setmanes et quedes ben prim.

Per cert, algú hauria de llençar-li a la cara un quilo de sardines podrides, així veuria el Mikel Erentxun on coi van cent gavines.

7 comentaris:

jomateixa ha dit...

Mètode Dukan??? ara es porta molt, però tal com et veus a la foto anterior, no crec que et convingui massa.
Que no cal que estiguem tots "secalls" home!
(Aquesta música em recorda un "novio" que vaig tenir fa uns 100 anys, i si, em provoca vòmit, així que també m'aprimaria... jeje)

Arcangelo ha dit...

Jo no sé on van cien gaviotas però sí que sé on van cien idiotas

http://www.goear.com/listen/8f7656b/100-idiotas-el-reno-renardo

Solució: http://www.madrid11.com/es/

sergibr ha dit...

Jo havia escoltat que el Mikel Erentxun té els pinyus trencats d'una pedrada que li van llençar en un concert. A l'època de les cien gaviotes trobo que musicalment encara s'aguantaven. Però veient el que vindria després, suposo que el de la pedra va tenir una visió futurista de l'esdevenir del grup.

xavi ha dit...

... algú sap qui és el sàdic que va dirigir el vídeo?

penyabogarde ha dit...

ohhh!!! gran Josep!!!!
per fi ens tornem a trobar. Han passat tantes coses des de la darrera vegada. Has vist com està el panorama? T'has enterat de la que ha organitzat Núria Feliu? I que en penses del fitxatge de Martí Filosia? Veiem que segueixes amb la ratlla vermella als ulls! Estas com sempre, escabellat i espavilat! Ets el rei de la xarxa, però ja feia temps que no ens tornavem a veure, ara en som molts i molts i estem canviant les partícules de l'atmosfera a base de bé.

la junta directiva.

Noa ha dit...

El mètoda Dukan és bastant fastigós de seguir.

Josep ha dit...

Benvolguda Jomateixa:
em sobren uns tres kilos.

Benvolgut Arcangelo:
collons, quina troballa!

Benvolgut Sergi BR:
llegenda urbana. Té els pinyus així per una cosa del sexe oral.

Benvolgut Xavi:
Martin Scorsssesssse

Benvolgut Penya Bogarde:
benvinguts i bentrobats vosaltres!!

Benvolguda NOA:
No l'he provat, encara.