dimarts, 23 d’agost de 2011

Paioponi calb glumcida travel·lo

Diuen que de mentides n'hi ha de diferents mides: petites, mitjanes, grans i estadístiques. Feia mesos que no em mirava bé les estadístiques del blog, especialment les que tenen a veure amb les fonts de trànsit i les paraules de cerca.

La darrera vegada que m'ho vaig mirar fou al maig, amb les eleccions, i vaig descobrir que m'havien enllaçat des de la pàgina de la CUP. Ara he trobat encara més sorpreses. A part de rebre visites de blogs que fa setmanes que no s'actualitzen, resulta que la gent ve a petar a aquesta pàgina fent les següents cerques:

caçadora de cossos: 20 visites en el darrer mes. 153 visites en els darrers quatre mesos.

georgina rieradevall: 9 visites en el darrer mes

mohamed jordi: 6 visites en el darrer mes

Garrigues gay: 6 visites en el darrer mes

gay glumcida experience: 5 visites en el darrer mes

Paioponi calb : 5 visites en el darrer mes

glumcida travel·lo: 5 visites en el darrer mes

temples killus: 4 visites en el darrer mes

Garrigues gay glumcida experience: 4 visites en el darrer mes

Paioponi calb glumcida travel·lo: 3 visites en el darrer mes

cabells curts: 3 visites en el darrer mes


No sé ben bé com funciona el motor de cerca de Google. Sé que han canviat uns quants cops l'algoritme, per tal d'evitar que segons que (o segons qui) sortís al principi d'una determinada cerca. Però el més preocupant és: qui carai vol trobar res sobre paioponis calbs o travel·los amb glumcida?


Internet comença a fer por.



Efectivament, en aquesta foto hi ha tres cacauets. Tres cacauets que no tenen cap relació amb l'entrada d'avui, però de la cerca d'imatges ja en parlarem un altre dia.


8 comentaris:

jomateixa ha dit...

molt bo! però ara m'has fet agafar por... Jo crec que no he mirat mai aquestes estadístiques, hi hauré de fer un cop d'ull, a veure quins decobriments faig...

SM ha dit...

gay glumcida experience sona a perversió de les grosses i he comprovat que per algun motiu el teu blog surt a dalt de tot quan fas al cerca... Ens expliques que és, tu que ets l'expert?

MARTELL DE REUS ha dit...

És veritat: a hores d'ara el meu blog només l'empro per mirar-me d'altres que hi ha annexats com ara el vostre.

Kupyni Kivulgui ha dit...

Quanta raó, jo buscava 3 cacahuets al google, i he acabat aquí!

Bé, ara sóc jo qui deia una mentida, però petita

Molt bon text, a vegades he passat pel mateix moment de pànic amb el meu blog

Arcangelo ha dit...

Jo crec que Google s'inventa aquestes coses. Hi ha gent que arriba als propis blogs amb cerques totalment surrealistes. No nego que la gent busqui xorrades al Google, però que d'aquí arribin a un blog que conté les paraules de la cerca però a molta distància i que a sobre tot plegat comptabilitzi com a visita vàlida...

Txisky ha dit...

Massa gay veig per aquí...

Llesca ha dit...

Massa maricón, diria jo.

surfzone ha dit...

I encara com no s'ha convertit en un niu de rates a partir d'esdevenir vostè un dels intel·lectuals clau dels indignats...