dijous, 20 d’octubre de 2011

Qui té un enemic té un tresor



Ja fa set anys, deu mesos i vint dies que ETA va passar a tindre la mateixa perillositat importància al meu dia a dia que les FARC, l'LRA o els integristes hindús.
De fet, tenint en compte la quantitat de pakistanesos, algerians, colombians i peruans que viuen al meu barri, m'afecta més la violència als seus països d'origen que els caixers automàtics que es puguin cremar a Sestao.



Però veient com n'és d'important pels espanyols el darrer comunicat d'ETA, i veient com pateixen per quedar-se sense el seu millor enemic, no em puc estar de regalar-los-hi un darrer titular: A GADDAFI L'HA MATAT ETA.




Algo se muere en el alma, cuando un enemigo se va....

4 comentaris:

Aris ha dit...

bé, jo diria que a Eta l'ha matat Gadaffi, perquè ahir es comentava que la notícia de la mort de Gadafi havia eclipsat internacionalment la noticia d'Eta...

Alyebard ha dit...

Molt bona reflexió!

Jordi ha dit...

ETA ha espanyolitzat Catalunya.

xavi ha dit...

next on line?