dimarts, 29 de novembre de 2011

El 29 de novembre

El 28 de novembre del 2010 va néixer el diari ARA.



El 29 de novembre del 2010 els vaig enviar la següent carta:

"Senyor director: sóc un fidel lector del seu diari, el compro des de el primer dia que va aparèixer al quiosc. Però em sento profundament decebut per com ________ ha tractat el tema ________. Crec que es tracta d'una gravíssima falta de respecte i una inadmissible manca de professionalitat, raó per la qual he decidit deixar de comprar i llegir el vostre diari

Una cordial salutació ________, un lector decebut
"


Inexplicablement no publicaren la meua carta al director.

8 comentaris:

Jpmerch ha dit...

No puc dir res perquè Inexplicablement l'ARA no arriba a València.

Manuel Pérez i Muñoz ha dit...

A mi també em va decebre molt com van tractar al pobre ______. Des d'aleshores quan em creue a una roda de premsa amb qualsevol company de l'Ara li escup a la cara i li recrimine: "Com pots treballar on treballes i no se't cau la cara de vergonya, farsant!". Els d'Intereconomia sempre m'aplaudeixen.

Brian ha dit...

És una bona plantilla; podria servir per a centenars de cartes a dotzenes de diaris.

sergibr ha dit...

Si alguna cosa et molesta del diari, el que has de fer és esperar a la sortida al redactor que ha publicat el que no t'agrada i trencar-li les cames.

Peròquèdius! ha dit...

en un any una queixa no és una mala mitjana... jo els donaria una altre oportunitat... un any més si us plau!

Olivier ha dit...

@sergibr: Hi ha més fácil: fotre el foc a la seu del diari com és fa aquí a França (cf. Charlie Hebdo)... També funciona si vols fer publicitat pel mateix diari...

rits ha dit...

No sé de què va, ja que no llegeixo massa l'Ara. Em miro cada matí els titulars online, xò no m'acaba de fer el pes. És el diari hipigi de moda entre els catalanets. El que passa és que cap de les opcions és gaire bona, tampoc.

pons007 ha dit...

indignat amb aquesta injustícia es poc