dimecres, 2 de novembre de 2011

El govern dels pitjors

Després d'un rigorós anàlisi del context polític, econòmic i social, els experts han arribat a la conclusió que Catalunya només serà independent quan sigui total i absolutament deficitària i nociva per a Espanya. Quan Catalunya no sigui rendible per a Espanya, Espanya ens deixarà marxar.
Per tal d'assolir aquest objectiu els experts proposen una mesura que acceleri el procés: EL GOVERN DELS PITJORS.



Sí, la constitució d'aquest govern dels pitjors serà l'inici de la meua breu i triomfant carrera política

11 comentaris:

Jpmerch ha dit...

La pregunta és: es pot fer pitjor?

noVa Noa ha dit...

El govern dels pitjors! que m'hi pot fer un lloc? les meves idees segur que contribuirien a enfonsar el país.

Jpmerch ha dit...

Ep! Els que tenim ací no compten.

Jordi ha dit...

Fèlix Millet conseller d'economia i finances.

Alyebard ha dit...

Faci'm un racó que tinc amplia experiència en no-management.
s'accepta conselleria de relacions exteriors. Suïssa, Luxemburg, Illes Caiman...

cantireta ha dit...

Me deixes escriure't els discursos? I els aplaudiments de la claca? Vaaaaaaaa.....!

Pere Llufa ha dit...

I jo que em pensava que això ja era el que tenim ara.

SM ha dit...

Jo et votaria.

helena arumi ha dit...

Jo, també et votaria

sergibr ha dit...

Et queda molt bé l'arracada

pons007 ha dit...

vols dir que no fa anys que tenim aquest govern dels pitjors? vols dir que series capaç de fer-ho pitjor? deixem dubtar de les teves (dis)capacitats