diumenge, 29 de gener de 2012

Homes de poca fe 1

Si llegim els textos sagrats de les religions majoritàries ens trobarem la descripció d'allò que Deu considera dolent ço és: pecat i el càstig que rebrà el pecador.

Per alguna estranya raó els integristes religiosos no esperen a que Deu castigue el pecador, sinó que són ells els que s'avancen i li fan la feina. Per què ho fan? És per impaciència, no poden esperar fins el Dia del Judici? És per vanitat i egolatria, per voler fer ells les coses que fa Deu? O és que els fonamentalistes religiosos en realitat són homes de poca Fe, i no estan segurs de que el Totpoderós complisca la seua paraula?


Una mica groc? Tot depèn del color del cristall amb el que em mireu

8 comentaris:

cantireta ha dit...

M'agrades en tot el que escrius. No canviïs, petó.

Jordi ha dit...

Hi ha dos tipologies d'integristes religiosos: els ignorants i els hipòcrites.

Alyebard ha dit...

Molt bo. Per impacients?

Ina Blackwood ha dit...

Fill de puta! Digue'm la teva direcció que vaig a castigar-te en nom de Déu!

maria ha dit...

Molt bon post!

helena arumi ha dit...

Senyor meu, es vostè un crack!

Reverència a la seva lúcida closca.

Cabrerès ha dit...

Jo crec, que com tothom, tenen poca fe en el seu Déu. Homes de poca fe!!!

Josep ha dit...

Benvolguda Cantireta:
M'afalagues!! Moltes gràcies!! Tu tampoc canviïs.

Benvolguda Ina Blackwood:
al carrer del Temple Equivocat, amb tots els números.

Benvolguda Maria:
moltes gràcies!!

Benvolguda Helena Arumí:
moltes gràcies!!

Benvolgut Alyebard:
és probable... serà per això que s'autoimmolen, per arribar abans al Paradís.

Benvolgut Cabrerès:
doncs sí, i poca Fe també en la Fe dels altres.