dimecres, 8 de febrer de 2012

Apunts autobiogràfics 3

No tinc antecedents penals, tinc antecedents penosos, que és encara més greu.

Contràriament al que el meu aspecte garjol puga suggerir, no tinc cap tatuatge. Per què mai m'he fet un tatuatge? Doncs perquè no crec en el matrimoni.

M'he esforçat molt en no aprendre a parlar francès. De moment ho he aconseguit, però els efectes secundaris són terribles: quan vull fer comentaris hedonistes parle en occità aranès. (Òla gojates, voletz hèr ua associacion de tres?).

No he vist Bambi. No he llegit Els Pilars de la Terra. No he anat a cap concert de Sopa de Cabra. No he viatjat mai a Nova York.

Tampoc he vist Amélie.

13 comentaris:

El senyor gerent ha dit...

Però té un barret que és una aberració... i això, amic meu, val per tot lu altre.
Per tant, al pou!!

Jpmerch ha dit...

Has vist Yentl, ni que siga obligat?

cantireta ha dit...

Si et serveix de consol, jo he vist Amélie, però penso que llegint gramàtica també se n'aprèn, de coses.Una abraçada, Josep.
PD. Tatuatges, tampoc.

Thera ha dit...

...i piercing? ara m'has deixat amb el dubte... amb un aspecte més tribal?

helena arumi ha dit...

Res del que esmentes no et faria ser l'ésser fantàstic que ja ets!

Uala piropuuu!

Anònim ha dit...

A la foto semble un anunci de "vull una sopa!!"

MARTELL DE REUS ha dit...

Jo en canvi, sempre he preferit la pràctica del francès abans que la de l'español

jordicine ha dit...

La única diferència és Nova York! Una abraçada.

nenukore ha dit...

No solament he vist Amelie sino que a més a més haig d´aguantar veure un poster al menjador.Quina ràbia que em fa la dona de la foto.

Alyebard ha dit...

Amequè? Però veig que és fan de l'escudella.

Anònim ha dit...

Home, si no has anat a NY millor, aixi no haurem de veure't a sexo en nova york y acabar vomitant o pitjor. De totes formes, recorda la dita "els morts no parlen."

Josep ha dit...

Benvolgut Senyor Gerent:
home... a mi m'afavoreix...

Benvolgut JP Merch:
sí l'he vista. Acostume a vore films guardonats amb el Razzie.

Benvolguda Cantireta:
em reomanes Amélie?

Benvolguda Thera:
tampoc, ni perforacions, ni escarificacions, ni cremades artístiques (branding).

Benvolguda Helena Arumí:
oooh! Moltes gràcies!!!

Benvolgut Anònim:
volia emular Aquesta imatge ja clàssica

Josep ha dit...

Benvolgut Martell de Reus:
totalment d'acord.

Benvolgut Jordi Cine:
i què em recomana? Sóc tot oïdes.

Estimat Nenukore:
aaaah... parla'ns d'aquest piset!

Benvolgut Alyebard:
aaah, la cuina nostrada.

Benvolgut Anònim:
ah, bé, sí... en prendré nota... "no participis a telesèries allà on vagis a fer només turisme"... bon consell...