dimecres, 28 de març de 2012

29M, serveis mínims

Com ja sabeu, hi ha una vaga general convocada per avui dijous 29 de març. Els sindicats ja han donat bons arguments per anar a la vaga, així que jo donaré arguments pels que no volen fer vaga:

No tinc feina.
Si no vaig a treballar comprovaran que l'empresa funciona igual de bé sense mi, veuran que sóc prescindible i que em poden acomiadar.
Si no vaig a treballar comprovaran que l'empresa funciona millor sense mi, veuran que sóc una nosa i que és necessari fotre'm fora.

Tenint en compte que aquest blog és un servei essencial, m'he vist obligat a oferir els serveis mínims.

Com que la majoria veniu ací buscant sexe, sexe de mínims us donaré. Al cap i a la fi, amb poca cosa ja aneu ben servits/des.



I recordeu que al pot petit hi ha la bona confitura: la que no engreixa, i vosaltres ja heu començat l'operació bikini .

5 comentaris:

Jpmerch ha dit...

Molts bons els arguments. Te'n donaré dos més:

-M'han fet un contracte d'un dia per substituir un treballador en vaga.

-Sóc director general d'una empresa pública i no sé que he de fer per fer vaga.

cantireta ha dit...

Si dono menys deures, estaré en vaga? Si no en dono, es notarà?

helena arumi ha dit...

La afotu és un muntatge? o és de verité?

Anònim ha dit...

Sembla que necessites una cosa tipus 'bad romance', pobret! You sure you're a free bitch baby?

http://www.youtube.com/watch?v=KDPmPYWe6s8

Josep ha dit...

Benvolgut JP Merch:
bons arguments, a la llista!

Benvolguda Cantireta:
saps si ets important si la gent t'insulta quan fas vaga. FES LA PROVA!

Benvolguda Helena:
la foto és real com la vida mateixa!

Benvolguda Anònima:
bona cançó, sí senyora!