dijous, 26 de juliol de 2012

Apunts autobiogràfics 7


No us exigeixo que penseu el mateix que jo, però sí que us demano que penseu.
No critiqueu els meus plagiadors, en el fons milloren les meues obres. La prova és que, quan jo els plagio a ells, no me n'adono que l'original era meu.
No és la meua muller, ni la meua amant: és la meua ONG.
Vaig intentar vendre la meua ànima al Diable, però em va dir que ja havia invertit massa en actius tòxics, i que el mercat d'ànimes havia patit l'esclat d'una bombolla. "Un dia comencen a pujar, et diuen que és una inversió segura, i quan te'n vols adonar veus que has comprat unes bírries que no valen ni la meitat del que vas pagar per elles" em confessà desolat.

10 comentaris:

Jordi ha dit...

Fins i tot el Diable s'ha quedat sense crèdit per a comprar ànimes.

Jpmerch ha dit...

Són tots molt bons. Potser els plagiaré.

Sílvia ha dit...

El diable és molt llest! Vols dir que no t'ha plagiat??

El senyor gerent ha dit...

ostia puta! quina por que foten les seves fotus...

Gizela ha dit...

Siempre es mal negocio venderle el alma al diablo...él siempre invierte y convierte sueños en tóxicos
Y se multiplica en demasiados diablos...por eso estamos como estamos!!!
Gracias por tu visita y comentario!!!
Saludos!!!

Bru ha dit...

Em demanes que pensi. Va, faré l’esforç.
En quin món viu aquest diable? Ànimes que no siguin bírries? Pobre diable, “caught in a bad romance”.
I fet l'esforç, estic pensant plagiar els teus apunts autobiogràfics.

penyabogarde ha dit...

tot va a tota vela i estem fent quelcom gros que el sindic ha de coneixer...

pons007 ha dit...

nota mental plagiar alguna cosa d'aquí

Anònim ha dit...

Ets tan patètic que seria impossible plagiar-te. Potser si et vols copiar tu a tu mateix, però ho veig difícil.

Josep ha dit...

Benvolgut Jordi:
això diuen els analistes.

Benvolgut JP Merch:
ben fet!

Benvolguda Sílvia:
també és molt vell, ves que ell no tingui un blog amb les mateixes entrades que jo.

Benvolgut Senyor Gerent:
gràcies, triomfaré al Festival de Cine de Terror de Sitges.

Benvolguda Gizela:
bona observació.

Benvolgut Bru:
el millor de plagiar la biografia d'un altre és que no cal repetir els mals moments.

Benvolguts bogardistes:
hi vaig!

Benvolgut Pons 007:
millora l'original!

Benvolguda Anònima:
vols dir? Esforça't, que ho pots aconseguir!