dijous, 4 d’octubre de 2012

Accident

Ahir al vespre vaig patir un accident a la via pública. L'ambulància va trigar 16 minuts en arribar, em van immobilitzar el braç i en van dur al CAP de Manso. La diagnosi fou dislocació de braç i luxació. Em punxaren calmants, em feren radiografies i em posaren el braç a lloc. Em van atendre bé i eficientment, malgrat les retallades que pateix la sanitat pública. Amb mi foren amables i bons professionals.
Ara tinc el braç embenat i en cabestrell, i vaig dopat de calmats i anti-inflamatoris. Així doncs, els propers dies escriuré poc, i amb molta menys coherència del que ja és habitual.

Us conec prou bé, i sé que us estareu preguntant com afecta aquesta lesió a la meua vida sexual. Doncs bé, afecta poc.



Per cert, pels que esteu fascinats per vertigen polític que vivim aquests dies, sabeu a quin carrer va ocórrer aquest accident? Al carrer Constitució.
Spain is pain.

10 comentaris:

jomateixa ha dit...

Caram! espero que et milloris.
No deixis d'escriure, encara que ho facis més poc a poc, que això del dopatge també deu inspirar...

Sílvia ha dit...

Ànims, almenys el teu bon humor no s'ha trencat!

kira permanyer ha dit...

millora't o no... a vegades un temps d'aturar-nos encara que sigui amb calmans va be...
Constitució???? no se per on para... :-)

MARTELL DE REUS ha dit...

Aprofitant la baixa és molt recomenable practicar el francès. Ara que no estem bé amb els veïns de Ponent cal estar-hi amb els del Nord!

El senyor gerent ha dit...

A veure si se li dislocaran les vèrtebres del coll ara gamarús!!!

Agnès Setrill. ha dit...

Ara entenc perquè les dones som més flexibles, tenim un pam de desventatge...

Apa, que millori!

cantireta ha dit...

la dislèxia es cura embenant la llengua... :D Lo altre, nidea ;)

Jpmerch ha dit...

Tal i com estan últimament les vides sexuals, no hi ha marge per al empitjorament, només poden anar a millor.

A recuperar-se, i compte amb les cervicals.

Carme ha dit...

Ostres, amb la constitució, sempre és un perill públic!

Cuida't i que et milloris...

Josep ha dit...

Estimats lectors, estimades lectores:

m'han dit que el Carles Puyol no només m'imita les grenyes arrinxolades, ara també em plagia les lesions.