dijous, 18 d’octubre de 2012

La mala educació

Josep— Per què has esborrat el meu comentari al mur?
A.R.— Perquè ets un mal educat. T'has passat tres pobles i he hagut d'esborrar-lo. Has estat molt groller.
Josep— Mal educat jo? Però si no he insultat ningú, ni he dit, ni insinuat res indecorós, ni he amenaçat ningú, ni he dit cap mentida. Ni tan sols he emprat les majúscules cridaneres. On és la grolleria?
A.R.— Has demostrat amb proves irrefutables que jo estava equivocat i que els meus arguments eren només un grapat de prejudicis i ximpleries, i que no s'aguantaven per enlloc. Et sembla poca falta de respecte!? Hi ha ofensa més gran? Ets un mal educat!

4 comentaris:

Sílvia ha dit...

És que ara a qualsevol se li diu maleducat... A mi aquesta malaeducació m'agrada. Visca els maleducats com tu!

Jpmerch ha dit...

Home, reconega que està molt lleig el que ha fet.

Per cert no sabia que era vostè amic d'Ana Rosa.

cantireta ha dit...

Ais..aquestos ulls enlleganyats!!
Petons!

zel ha dit...

Noi, ja saps que quan et fan caure la màscara emprenya molt i molt, així que...deixa'l, no sap el que fa...