dilluns, 29 d’octubre de 2012

#politicsblocadors2012


Com ja sap tothom, el proper vint-i-cinc de novembre hi ha eleccions al Parlament de Catalunya. I tal i com mana la moda, la campanya electoral serà 2.0. Ho mana la moda, i la crisi econòmica.

Vídeos del Youtube, llistes de correu electrònic, fòrums, xats, blogs i xarxes socials. I actualment, el servei de microblogging i xarxa social que ho està petant és Twitter.

En 140 caràcters només es poden posar enllaços (sobretot a vídeos i articles d'opinió), eslògans, insults i amenaces. En comunicació, com en moltes altres coses, la mida sí que importa. És per això que uns usuaris hem endegat el concurs #Politics Blocadors 2012.
El joc és molt senzill: consisteix en aconseguir que un polític et bloquegi en el seu compte de Twitter, però, molt important, sense insultar ni amenaçar.

De moment la cosa va així:

Toni Conti  ha estat blocat per Jordi Cañas (de Ciutadans)
No Cardem //*//  ha estat blocat per Albert Rivera (de Ciutadans)
▬ Un servidor de vostès ha estat blocat per Josep Anglada (de la PxC)

Si teniu compte de Twitter, animeu-vos i participeu

5 comentaris:

Sergi ha dit...

Molt interessant la campanya, tot i que jo tinc una mica d'aversió al twitter. S'està fent una mena de recull dels comentaris que provoquen el bloqueig?

Gemma Sara ha dit...

Jo tampoc tinc Twitter, però per por d'enganxar-m'hi. També em faria gràcia veure els comentaris bloquejadors...

Al ha dit...

M'apunto al concurs

Josep ha dit...

Benvolguda Gemma Sara:
les addiccions geeks són menys dramàtiques.

Benvolgut Sergi:
els àrabs han emprat Twitter i Facebook per a fer revolucions. Nosaltres per a fer bromes i lligar.

Benvolguda Al:
endavant!


cantireta ha dit...

:D De vegades val més saber amb qui comptes, que amb qui et descompta.
Petons.