dimarts, 29 de gener de 2013

Combatent el nepotisme

Benvolguts veïns:

aprofito que he de fer pública l'adjudicació dels permisos d'obra al nostre municipi per a fer-vos saber quina serà la mesura més important del meu compromís polític contra el nepotisme.

Sé que esteu indignats amb l'onada de corrupció que sacseja el nostre país, i vull que sapigueu que jo, el vostre batlle, no tancaré els ulls i afrontaré els problemes de cara.

Doncs bé, tal i com surt detallat a la llista que publicarem al BOP i que ja hem penjat al taulell d'anuncis de l'Ajuntament, hem autoritzat totes les llicències d'obra menys una, la d'en Robert Rocapodrida. Sí, en Robert Rocapodrida i Rodríguez, el meu germà. Per a que no es digui que ací hi ha nepotisme,  ni favoritisme amb els familiars, l'únic que no tindrà llicència d'obra serà mon germà.

Ha estat una decisió llargament meditada. Ja fa vint-i-dos anys que la vaig començar a meditar, concretament quan es va fer la lectura del testament dels meus pares.

Espero que aquesta mesura dràstica i contundent sigui un far que guiï el nostre país a sortir de la foscor de la corrupció.

Cordialment

Ricard Rocapodrida i Rodríguez, batlle de Rocapodrida del Pergamell.

11 comentaris:

Sílvia ha dit...

Entenc d'on els ve el cognom i que el poble tingui el mateix em fa sospitar... molt bo!

pons007 ha dit...

Això em recorda lo preciós que es Rocapodrida del Pergamell! i més en aquesta època de l'any ;)

El Profà ha dit...

Rocapodrida no és on vivíen els Picapedra?

Wilmaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Judit ha dit...

Manin uns o els altres, facin o desfacin, aprovin o rebutgin, sempre, sempre, en surt algú perjudicat...
Injust, sí, però forma part del tot!
Salut!

Jordi ha dit...

És pitjor la corrupció que perjudica els altres que la que beneficia els propis.

Quadern de mots ha dit...

Bona tarda!!

162 coloons

(això és el que he hagut d'escriure per dir-te bona tarda)

cantireta ha dit...

I si només mires les inicials, penses que tot està en regla. Boníssim, xiquet.
:*

Marion ha dit...

Estàs segur que el Rocapodrida aquest vol sortir de la foscor de la corrupció?
Potser de la corrupció sí, però de la foscor... pobre germanet!

(Per cert, ja sé que segur que passes d'aquestes coses, però que sàpigues que t'he nomenat als premis Best Blog. Per si no has passat a veure com estan les maduixes.)

Josep ha dit...

Benvolguda Sílvia:
ah, la injustícia dels cognoms.

Benvolgut Pons 007:
això sí, un paisatge sublim.

Benvolgut Profà:
em sembla que faran un Sota Terra per tal d'esbrinar el tema.

Benvolguda Judit:
governar a la contra, i per fotre. Sí.

Benvolguda Quandern de Mots:
vols que tregui la verificació?

Benvolguda Cantireta:
gràcies!

Benvolguda Marion:
eps, m'hi deixaré caure, a veure que.

Quadern de mots ha dit...

això és cosa teva, però seria tot un detall :-)

Josep ha dit...

Benvolgut QUADERN DELS MOTS:
ho faria, però l'spam és molt pesat.