dimecres, 2 de gener de 2013

Trobades i troballes

—Ei, hola, quant de temps!
—Sí, tu, quant de temps!
—Com va tot? Què és de la teua vida?
—Doncs mira, anar fent, com tothom.
—Escolta, què et semblaria trobar-te amb tota la colla pessigolla?
—Genial, tu.
—Doncs hem quedat per fer un sopar d'antics alumnes.
—M'encantaria, però aquest dia no em va bé.
—Aix, quina llàstima... Doncs ja vindràs al sopar de l'any que ve.
—D'acord, fins l'any que ve.
—Fins l'any que ve...  A reveure... D'això... Escolta, vols dir que enguany ho hem fet bé?
—No sé tu...  crec que hem anat massa ràpid.
—No costa res fer-ho bé. Repetim?



—Ei, hola, quant de temps!
—Sí, tu, quant de temps!
—Com va tot? Què és de la teua vida?
—Doncs mira, anar fent, com tothom.
—Escolta, què et semblaria trobar-te amb tota la colla pessigolla?
—Genial, tu.
—Doncs hem quedat per fer un sopar d'antics alumnes.
—Fantàstic, quin dia?
—El dijous de la setmana vinent
—M'encantaria, però aquest dia no em va bé.
—Aix, quina llàstima... Doncs ja vindràs al sopar de l'any que ve.
—D'acord, fins l'any que ve.


6 comentaris:

cantireta ha dit...

A mi també em passa, "passo" de veure a segons qui et té compassió en lloc de companyonia. Em pensava que era sola ;)

:*

Jordi ha dit...

Facebook ha fet molt de mal.

Agnès Setrill. ha dit...

La frase comodí per aquests casos:
"Ens truquem un altre dia...i ja quedarem, d'acord?"
Evident-ment un altre dia no arriba, pel bé de tots dos segurament.

Jordi, tens raó.



Josep ha dit...

Benvolguda Cantireta:
més que compassió, et conviden perquè toca. I, en alguns casos, et conviden perquè saben que diràs que no.

Benvolgut Jordi:
Facebook, WhatsAPP i Linkedin, el trident de la mort social.

Benvolguda Agnès Setrill:
tu ho has dit, pel bé de tots dos.

Jpmerch ha dit...

Molt millor la segona. No costa res fer les coses bé, al capdavall només es tracta d'una vegada a l'any.

Josep ha dit...

Apreciat JP Merch:
és el que jo defense. Ja que hem de ser hipòcritament formals, fem-ho bé.
I com han dit més amunt, Facebook ha fet mal a qui no l'ha sabut gestionar.