dijous, 25 d’abril de 2013

Miracle viral

Un virus intestinal m'ha deixat quatre dies noquejat. No entraré en detalls, però han estat quatre dies durs. El més curiós —i més positiu— són les seqüeles que aquest virus m'ha deixat:

Internet i xarxes socials. Si no dones senyals de vida durant 48 hores ningú t'enyora ni es preocupa.  Bon senyal: podeu fer vida fora de la pantalla!
Estalvi. Per sort o per desgràcia el virus m'ha enganxat per Sant Jordi. Per primer cop en ma vida no he comprat roses, ni llibres. Trists, sí, però un estalvi de temps i de diners.
Operació Bikini. Els kilets que sobraven estan marxant tots solets. Sense fer dietes, ni matxacades al gimnàs, ni liposuccions, ni sacrificis .
Addiccions. Ja no prenc cafè, ja no necessite el cafè. Tampoc em cal la cervesa que em prenia gairebé cada dia.  Realment ja no tinc ganes ni de ser addicte.



Biotecnòlegs catalans: a la meua femta trobareu l'RNA del calicivírid que us farà rics! Anem a comissió?

8 comentaris:

Jpmerch ha dit...

Cada vegada els virus deixen pitjors seqüel·les.

Joana ha dit...

Espero que estiguis millor i ens deixis veure lo estupendo que t'ha deixat el punt nº 3 :)
Em sap greu lo de Sant Jordi, això sí.
Millora't !

Agnès Setrill. ha dit...

Quina mala estona!

Jo si que me'n vaig adonar que feia dies que no publicaves.

A recuperar-se que aquests virus deixen feble a qualsevol.
Salut!

Alan Smithee ha dit...

ets el que els bogardians en diuen "el sindic" oi? I la cinta vermelleta que tapa el teu esguard? Obeeix a un eczema? O es engordany sense escalda?

Eduard ha dit...

D'on es dedueix que no és cert que el que no mata engreixa.
Per cert, que també demostres que els blocaires, com els futboleros, tenim la mateixa memòria dels peixos i que vivim al dia (amb l'excepció de l'Agnès Setrill)

Àngel 'Soulbizarre' ha dit...

"Engordany sense escalda". Sincerament una de les millors frases que he llegit mai. Aquests smithees van forts.

Siberia ha dit...

Doncs em sembla que has sortit guanyant estimat amic.

Josep ha dit...

Benvolgut JP Merch:
doncs sí. Ara sóc usuari de GOOGLE CHROME.

Benvolguda Joana:
sí, gràcies!

Benvolguda Agnès Setrill:
es pot saber el meu estat de salut mirant el meu blog? Supose que així es fa la crítica literària.

Benvolgut Alan Smithee:
tinc el gran honor de ser el Síndic, sí. I és clarament un tarter sense soldeu.

Benvolgut Eduard:
doncs sí. I sí.

Benvolgut Angel Soubizarre:
totalment d'acord.

Benvolguda Sibèria:
sí, el Google Chrome va millor.