dijous, 11 d’abril de 2013

Plenitud domèstica

D'ençà que visc on visc que hi ha una sèrie d'elements que no rutllen. O, més ben dit, que mai han funcionat simultàniament, i quan un està arreglat l'altre falla :

— La porta d'entrada a l'edifici.
— L'intèrfon.
— La clau de l'ascensor per accedir a l'aparcament.
— El comandament a distància per obrir la porta de l'aparcament.
— La porta del balcó.
— La persiana del balcó.
— La persiana del dormitori.
— El llum del lavabo.
— La caldera.

Quan ja estava a punt d'assolir la plenitud domèstica i tindre-ho tot arreglat, s'ha tornat a espatllar el comandament a distància de l'aparcament.




Si algun dia les meues amants fan un congrés (Satanàs no ho vulgui) es sentiran frases com aquestes:

— "Em va dur a sa casa en cotxe, però l'habitació estava a les fosques i sense ventilar"
— "L'habitació estava ben il·luminada i ventilada, però ens vam haver de dutxar amb aigua freda"
— "Doncs quan jo hi vaig anar hi havia aigua calenta, però ens havíem de dutxar a les fosques"
— "Doncs jo em vaig dutxar amb llum i aigua calenta, però el cotxe el vam haver de deixar al carrer"
— "Doncs jo tot molt bé, tret que, per poder pujar al pis, vam haver de trepar per la façana"

10 comentaris:

rosana ha dit...

Molt bó Josep això del cònclave d'amants. La veritat és que la quadratura del cercle només es dóna en les pel.lícules. Allí sempre hi ha guionistes que esten pendents de tot. Un abraç.

Jpmerch ha dit...

Les amants es queixen de vici.

Joana ha dit...

Potser tindries una sorpresa i celebrarien haver-te conegut!
La resta potser ni hi pensarien!
Aixó sí, que l'habitació sigui freda, cap problema, però sense ventilar?, això no! :)

Alyebard ha dit...

Coincideixo amb el Sr. Jpmerch, es queixen de vici.

Vicent Terol ha dit...

Sempre poden distingir entre embalatge i contingut, i valorar el segon, del qual sembla que no es queixen...

Rachel ha dit...

és igual el que diguin, l'important és tenir amants i que si no estan contectes siggui per temes materials...hehehe!

Josep ha dit...

Benvolguda Rosana:
la quadratura del cercle és possible a la geometria alternativa.

Benvolgut JP Merch:
és el que tenen, molt de vici.

Benvolguda Joana:
"sense ventilar", així és com cauen rendides.

Benvolgut Alyebard:
sí! Gràcies!

Benvolgut Vicent Terol:
sí que es queixen, es queixen de tot!!

Benvolguda Rachel:
ben vist!!

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Uf, tot això em sona... Calla, que encara serem veïns!

Josep ha dit...

Ai CETINA, mai se sap....

cantireta ha dit...

Però dóna molt de si per a la biografia del senyor que escriu al blog, no? I a elles, per la pelu ;)

Una abraçada, xiquet!