dilluns, 20 de maig de 2013

La forquilla

D'acord, voleu una forquilla, però per a menjar QUÈ? Perquè a veure, que nosaltres som vegetarians i no volem la forquilla si ha de ser per a menjar carn, peix o marisc.
No estem en contra de la forquilla, però ha de ser per a menjar una amanida, o una graellada de verdures. Tampoc rebutgem la cullera, sempre que sigui una sopa de verdures, o el ganivet, si és per a tallar pa o fruita. Tot i que, si cal, la fruita ens la mengem amb les mans i a queixalades, sense coberts de cap mena.

Així doncs no ens oposarem a que reclameu una forquilla, i els coberts que calguin, SEMPRE I QUAN, sigui només per a menjar verdura. Perquè, si no és el vostre menú vegetarià —o vegà, per alguns dels nostres companys— no volem coberts, ni taula, ni cadira.

Si ha de ser per a menjar carn, ja podeu seguir passant gana.

9 comentaris:

Agnès Setrill. ha dit...

a)Doncs jo veig menjar carn amb les mans, sobretot a les calçotades, estil mediaval.

b)Docns fins hi tot els vegetarians claven caixalada a la carn per defensar-se quan convé!

Jpmerch ha dit...

No sé exactament a qui va dedicat el post, perquè la veritat és que hi trobe diversos candidats.

pons007 ha dit...

Ja veig a venir l'inici la crisi forquillaire...

Jordi Dorca ha dit...

Les patates fregides...

Jordi Dorca ha dit...

amb forquilla!

Marion ha dit...

Doncs sense coberts es pot passar tranquil.lament. Menjar cert peix o marisc i escurar (o repelar) ossets de certes carns amb les mans és un autèntic plaer. No hi ha res millor que la satisfacció que et dona un trist ós pelat damunt el plat o uns caps totalment buits i secs de qualsevol mena de crustaci, per exemple.
Les verduretes estan molt bé, però la natura es basa en una cadena basada en la relació de forces i, si Déunostrosenyor la va inventar, qui som nosaltres per trencar-la?
Mmmm... m'acabo de fer jo mateixa la boca aigua... nyam!!!!

Marion ha dit...

Perdó, "os" va sense accent perquè no em referia pas al mamífer, tot i que potser tenir un ós pelat a sobre un plat també em produiria alguna sensació. Potser exclamació, però crec que satisfacció no. Pobret, ho deuria passar malament mentre el pelaven.
Ara em pregunto com ho deurien fer, amb tisores, amb navalla o amb la moto?
Uix, però que loquaç estic avui!! :))

El Profà del Rebost ha dit...

Dos milions de persones van sortir al carrer demanant la forquilla, així que si finalment l'aconseguim, la farem servir per menjar el que ens dongui la gana. Primer, aconseguim la forquilla. Després ja veurem que hi ha per dinar.

Aquesta manera de parlar m'ha recordat les lletres d'algunes cançons de La Trinca, quan havien d'esquivar la censura. Bravo!

Josep ha dit...

Benvolguda Agnès Setrill:
ah, cruels els vegans!

Benvolgut JP Merch:
com el Mjolnir de Thor, colpege a dues bandes. O tres.

Benvolgut Pons 007:
sí senyor!

Benvolgut Jordi Dorca:
i la sopa amb cullera.

Benvolguda Marion:
em meravella la teua loquacitat. I sí, estic d'acord amb tu.

Benvolgut Profà del Rebost:
per ací anem, sí senyor!