dimecres, 31 de juliol de 2013

Juliol

Per què el mes de juliol passa tan ràpid? Ja puc estar estudiant, treballant o a l'atur; ja puc viure a cals pares o tot sol; ja puc tindre parella o estar solter; ja pot ser calorós o plujós, que sempre em passa el mateix: El mes de juliol em passa volant i mai tinc temps de fer res del que tenia pensat fer.

Em sembla que, per tal d'aprofitar millor el temps, passaré d'aquest mes del vell calendari gregorià i em refiaré del racionalisme del calendari republicà. A partir d'ara, amb les calors d'estiu, jo viure al més de Messidor.

Curiosament, durant el mes de Messidor no acostuma a haver-hi futbol.

7 comentaris:

Joana ha dit...

Doncs ho tindrem difícil per coincidir en el "temps"...

XeXu ha dit...

Hom pensaria que el mes de Messidor hauria de coincidir amb el nostre gener, que és quan tradicionalment se li dóna la pilota d'or a en Messi. Jo pensava que venia d'aquí.

Thera ha dit...

Tots els mesos passen ràpid, però et dono la raó, el juliol és especialment fonedís...

Helena Bonals ha dit...

I això que dura 31 dies.

Jpmerch ha dit...

Doncs, si el Juliol passa ràpid, no et dic res de l'Agost, que és quan faig les vacances.

Sílvia ha dit...

A mi em passa volant l'estiu!

cantireta ha dit...

Tens raó. Lo del fusbol no m'inquieta, sóc de l'etapa Ramallets ;-)

Petons, xiquet.