dijous, 5 de setembre de 2013

El probe Bilbeny


Quan vaig tirant cap a la plaça
em pregunten si he vist en Miquel Canals,
ell diu que és feliç a la muntanya,
i que fa molt de temps que no en surt.

Què li està passant al probe Miquel?
que fa molt de temps que ja no surt.
Ai, què li estarà passant al probe Miquel,
que fa molt de temps que no surt.

Em diuen, em diuen que el Miquelet,
entre nosaltres es fa estrany
ell diu que és molt feliç a la muntanya
i que s'està tornant un ermità.

Ai, què li estarà passant al probe Miquel,
que fa molt de temps que no surt.

A mi em diuen, a mi em diuen que el Miquelet
a la muntanya s'hi troba molt feliç,
ell diu que és feliç a la muntanya,
i que d'allà no en vol pas eixir.

Ai, què li estarà passant al probe Miquel,
que fa molt de temps que no surt.

Em diuen, em diuen que el Miquelet,
de la muntanya no vol sortir,
diu que s'hi fa el cafetó
i fins i tot s'hi pren el vinet.

Ai, què li estarà passant al probe Miquel,
que fa molt de temps que no surt.


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hitler era català.

Josep ha dit...

Anònima:
no, un català no és suïcida quan ho té tot perdut, un català es suïcida quan ho té tot guanyat.

Judit ha dit...

El probe Miquel, ja sap el que fa, ja! Que a la muntanya s'hi està molt be!
Beset Josep!

M. Roser ha dit...

Jo també penso que enlloc estarà tan tranquil com a la muntanya, el probe Miquel...

Anònim ha dit...

[url=http://zarca.com/review/answer.aspx]where to buy Acrylic Pearls[/url] There was good reason for the mass opposition that shattered the Johnson and Nixon administrations. A guy from a metro daily spent Game 4 playing Words With Friends and fooling around on his phone. [url=http://zarca.com/review/answer.aspx]wholesale Acrylic Pearls[/url]