divendres, 27 de setembre de 2013

Per la boca mor el lluç

Primer fou un flegmó, gran i dolorós, —tan gran que es podia veure des de Google Earth— que em va atacar durant les festes de Sants. Era tan intens el dolor que vaig acabar ballant amb la discomòbil. Per sort m'administraren antibiòtics d'ampli espectre i calmants de cavall. El flegmó va anar a menys (el darrer cop que el van veure anava vestit amb xandall, bevia iogurt líquid i l'estaven entrevistant els de Callejeros).

No cal dir que la visita al dentista fou molt dolorosa. Vaig anar al CAP del barri, així que només vaig sagnar per la boca (de la butxaca poca cosa hagués sortit). La dentista era una morenassa espectacular. Fou el primer cop en ma vida que una tia se'm posava a sobre, em rebregava i jo només podia plorar del dolor. No sé que li veuen a les ombres del Grey aquell.

Després vingué un petit accident domèstic: una cremadeta al llavi mentre cuinava. Res de greu, però el tinc inflat. Si al natural ja tinc els llavis molsuts, ara semblo l'Esther Cañadas després de visitar el siliconador labial de Carmen de Mairena.
Em mire al mirall i no ho puc negar: TINC MOLT DE MORRO.




Per la cremada que m'he fet als morros, la farmacèutica m'ha receptat un gel d'aloe vera, i d'altres principis actius, que es veu que m'hidratarà, regenerarà i esferificarà els llavis la mar de bé.
Després de comprar-li el producte, vaig anar a ma casa i a l'ascensor una veïna va vore el que duia i em comentà que ella fa servir exactament el mateix producte per a les morenes que té.
Arribats a aquest punt em pregunte:

1) Què estudien a la Facultat de Farmàcia? Quins són els seus coneixements d'anatomia humana? Es tan fàcil confondre una boca amb un cul?
2) Una cremada i unes morenes, de causes clarament diferents, tenen el mateix remei? En cas afirmatiu, és el producte que està en promoció?
3) Com han evolucionat les converses d'ascensor? Ja no es parla de futbol i meteorologia? Quin serà el proper tema? Eutanàsia? Necrofília? Física Quàntica?

9 comentaris:

Fedora ha dit...

Ja, ja, a vegades no hi ha massa diferència entre boca i cul.
Si aquest relat té base certa, t'entenc: jo també he passat un periple sanitari aquesta darrera setmana bastant surrealista. I, saps que et dic? els que tenen morro són ells, els que ens gestionen, administren i fan passar pel tub!

Vicent ha dit...

Jo cada vegada veig menys a la ciència com un baluard i més com un grapat de persones que fan el que poden i, al pas dels anys veig a les persones totes boges, potser és que jo he embogit una mica però és així fins jo mateix estic boig, tothom tenim un símptoma i, creure veure la raó com un Kant de butxaca, com vaig intentar fer jo, és la major errada.

Salutacions des de València

Vicent

Loreto Giralt Turón ha dit...

Ostres, si tant han evolucionat les converses d'ascensor crec que, a partir d'ara, pujaré a peu.

Anònim ha dit...

Es pot saber què et fiques a la boca?

Jpmerch ha dit...

Les morenes i les cremades el mateix remei: patir-les en silenci, supose que això inclou no comentar-les en l'ascensor.

Elfreelang ha dit...

carai! això ha de fer mal...

pons007 ha dit...

Crec que la farmacèutica havia rebut ordres de vendre el gel d'aloe vera a tot i a dret. Crec que si ve algú amb mal de panxa li diu que es vegi el gel i es queda tan ample.

Josep ha dit...

Benvolguda Fedora:
el relat és ben cert. I la farmacologia ben particular.

Benvolgut Vicent:
n'hi ha que confonen la ciència amb la indústria de les patents. I aixina mos va!

Benvolguda Loreto Giralt:
encara recorde quan jo vivia en un edifici del segle XIX, sense ascensor.

Benvolguda Anònim:
jo també m'ho pregunte.

Benvolgut JP Merch:
ara li veig un nou matís als versos "venim d'un llarg silenci".

Benvolguda Elfreelang:
sí, molt de mal. I mal a l'orgull també, que et sents ridícul.

Benvolgut Pons 007:
en pots estar ben segur!!

MaryMoon ha dit...

Ai, com a conversa d'ascensor, crec que prefereixo evitar-la, eh!!
Què se n'ha fet dels comentaris sobre el temps??