dimarts, 22 d’octubre de 2013

Mil·lenari, segon apunt



Si no vaig errat de comptes, aquesta és l'entrada que fa 999. Per increïble que semble, aquest blog celebra el seu mil·lenari.

Quan va començar aquest blog? Doncs el setembre del 2008, ací teniu la primera entrada.

Per què vaig començar aquest blog? L'any 2007 els blogs d'havien posat de moda a Catalunya (el 2006 als EUA i Canadà) i jo em resistia a seguir la moda. En aquella època un servidor col·laborava a diferents mitjans electrònics: El Demà, Això Toca, Pirados al Poder i El Web Negre. I massa sovint em trobava que els meus articles es publicaven tard, o sense incloure els enllaços, o sense respectar els punts i a part i, en algun cas, fins i tot sense posar paràgrafs sencers (sí, hi ha gent que no sap fer còpia+pega). Així de simple: si vols estar ben servit, fes-te tu mateix el llit.
Probablement per això la segona entrada que vaig publicar fou la primera de la sèrie del Consultori Religiós.

Quines són les entrades més llegides? Segons les estadístiques, són aquestes:

Vota una tia bona.
Spain marks.
El CMRS.
Via Laietana 43.
Alternatives a la gran xiulada.
Fucking with love (Elvis 3.0).
Canadà 1995.
Moorphels i zubiñajos.

I deixant de banda l'audiència, quin és el vostre article preferit? Ho podeu dir on posa Comentaris.

10 comentaris:

Jpmerch ha dit...

Home, felicitats!

L'entrada que més m'agrada? N'hi ha moltes que m'han agradat molt, no sabria dir quina més. Alguna recomanació?

Josep ha dit...

Que sigues sincer, això et demane i aconselle. ☺ ☻ ☺

En breu faré la llista dels que menys han agradat.

Anònim ha dit...

Felicitats, o no.

Jpmerch ha dit...

Va, vinga! Me'ls tornaré a llegir i en triaré un.

Lydia Yuste ha dit...

Fa poc que segueixo el teu blog per tant no puc escollir una entrada; però m'agrada el teu estil directe i de tant en tant una mica bandarra.

És senzill de llegir, el que és molt important.

Enhorabona i una abraçada!

cantireta ha dit...

Los moorphels són boníssims. Lo altre també (jo ja tinc una medalla per haver llegit aquest bloc des del 2009, aproximadament, no?)

Abraçades (amb el braç bo) ;-)

Loreto Giralt Turón ha dit...

Felicitats! No fa gaire que et segueixo però em quedaria amb algun dels teus microrelats

xavi ha dit...

buff..ara quedaré malament i és que encara no ha vingut la millor.

Audrey ha dit...

Et felicito!,content per la fita?.
Fa poquet que et segueixo, sí recordo un post sobre La majoria silenciosa...,opinió directa! i el què dius no deixa indiferent.

Anònim ha dit...

l'home pronom